• تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 2:02
  • کد خبر : 20526
  • چاپ خبر

از پول های میلیاردی تا سهمیه قیری که از شهرداری زرند به جیب افرادی خاص می رفت

اخبار زرند : حجه الاسلام ابراهیمی علی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند  فرارسیدن هفته ی دولت را تبریک و شهادت مظلومانه ی شهیدان رجایی وباهنر را تسلیت گفت. وی در ادامه درخصوص انتخاب شهردار از سوی شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر بدانند ما افرادی را میخواهیم که به

اخبار زرند : حجه الاسلام ابراهیمی علی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند  فرارسیدن هفته ی دولت را تبریک و شهادت مظلومانه ی شهیدان رجایی وباهنر را تسلیت گفت.

وی در ادامه درخصوص انتخاب شهردار از سوی شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر بدانند ما افرادی را میخواهیم که به دور از مسائل سیاسی وجناحی در خدمت مردم باشند . شهرداری به افراد پاک دستی نیاز دارد که جلوی گلوگا هها را ببندند تا اجازه ندهند افرادی مثل زالو خون مردم را بمکند.

امام جمعه در ادامه بیان داشت اعضای شورای شهر  به هیچ وجه با چشم وگوش بسته کسی را انتخاب نکنند. فرد منتخب باید فهمیده، عالم وپاک باشد .

امام جمعه زرند در ادامه ناگفته های از سوء مدیریت های گذشته شهرداری را از تریبون نماز جمعه برای اولین بار اعلام نمود .

حجت الاسلام علی ابراهیمی گفت : مهندس عربنژاد ، مهندس محمدی و حراست شهرداری در مبارزه با فساد اداری و جلوگیری از دلالان و زمین خواران عملکرد خوبی داشتند .

امام جمعه زرند در قسمتی دیگر از سخنان خود ضمن تشکر از اداره بازرسی کل استان کرمان گفت : دلالان شهرداری قصد داشتند زمینی که حق تفکیک ان بیش از چهار میلیارد تومان بود را با ۶۰۰ میلیون تومان تفکیک نمایند که با ورود بازرسی استان و تحولات شهرداری جلوی این سود جویی ها گرفته شد . در شهرداری زرند سهمیه قیر را به اسم شهرداری زرند میگرفتند اما به جای دیگر میبردند . در آن دوره بعضی از افراد داخل و بیرون شهرداری دستشون تو دست هم بود و پولی که باید صرف پرداخت حقوق کارگران و زیبایی شهر بشه میرفته به جیب این آقایون.

ایشان در ادامه افزود : من قصد دفاع از شهردار را ندارم اما شورای جدید نباید اجازه ورود افرادی که در گذشته این چنین تخلفاتی را به بار آوده اند را بدهد .

امام جمعه زرند با ناراحتی تمام گفت: آن زمان که شورای گذشته قصد استیضاح مهندس عربنژاد را داشت ،  من به عنوان امام جمعه شهر زرند به شورا رفتم و به اعضای شورا گفتم اقای عربنژاد فرد پاکدستی است اجازه بدهید کار کند  و یا حداقل یک ماه به ایشان فرصت دهید . متوجه شدم یکی از اعضای شورا به دیگر اعضا چشمک زد. و من برداشتم این بود که منظورش این بود که به حرف من توجه نکنند و من به نشانه اعتراض و قهر جلسه را ترک کردم .

حالا شورای جدید شهر فعالیت خود را آغاز نموده و باید نسبت به ابقاء و یا تعویض شهردار اعلام رای نماید .

اما سخنان امروز امام جمعه زرند نوعی اتمام حجت بود و دارای تفاسیر و معانی فراوانی برای اعضای شورای سابق و جدید میباشد.

 

انتهای پیام /

 

لینک کوتاه

برچسب ها