• تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 - 15:03
  • کد خبر : 20561
  • چاپ خبر

آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت در زرند

‍ آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت در زرند دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: با درخواست مکرر مردم این شهرستان در راستای برخورد جدی با خودروهای متخلف در کاروان‌های عروسی، طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت در زرند اجرا می‌شود. اخبار زرند :  یعقوب

آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت در زرند

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: با درخواست مکرر مردم این شهرستان در راستای برخورد جدی با خودروهای متخلف در کاروان‌های عروسی، طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت در زرند اجرا می‌شود.

اخبار زرند :  یعقوب احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت در زرند خبر داد و اظهار داشت: با درخواست مکرر مردم این شهرستان در راستای برخورد جدی با خودروهای متخلف در کاروان‌های عروسی، طرح تشدید با این هنجارشکنان اجرا می‌شود.

وی به برخورد قاطع با کاروان متخلف عروسی طی چند روز گذشته اشاره و اظهار کرد: پس از شناسایی متخلفان توسط ماموران فرماندهی انتظامی مخلان نظم و امنیت در کاروان‌های عروسی، ۳۰ دستگاه خودرو متخلف در شهرستان توقیف شد و رانندگان به‌عنوان مخلان نظم و امنیت محاکمه و مجازات می‌شوند.

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به اینکه طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی جرم این افراد ۷۴ ضربه شلاق و یک سال حبس و توقیف خودرو است، عنوان کرد: از این پس در صورت مشاهده اخلال در نظم عمومی از طریق خودرو همراه با کاروان عروس با ایجاد راهبندان و حرکات نامتعارف موجب بروز مشکلاتی برای مردم ‌شوند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها