• تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 - 22:52
  • کد خبر : 20564
  • چاپ خبر

تمامی نیروهای شهرداری زرند برای به ثمر رسیدن یک پروژه از جان و دل مایه گذاشته اند

به گزارش زرندنیوز  ، شهردار زرند در دیدار با امام جمعه شهر زرند : تمامی نیروهای شهرداری زرند برای به ثمر رسیدن یک پروژه از جان و دل مایه گذاشته اندکه موفقیتهای امروزه ما ماحصل این رشادتها و از خودگذشتگیها می باشد . مهندس محمدی شهردار زرند بهمراه سید عباس تهامی ، خانم وجیهه زمانی،معاونین خدمات

به گزارش زرندنیوز  ، شهردار زرند در دیدار با امام جمعه شهر زرند : تمامی نیروهای شهرداری زرند برای به ثمر رسیدن یک پروژه از جان و دل مایه گذاشته اندکه موفقیتهای امروزه ما ماحصل این رشادتها و از خودگذشتگیها می باشد .

مهندس محمدی شهردار زرند بهمراه سید عباس تهامی ، خانم وجیهه زمانی،معاونین خدمات شهری ،اداری و مالی ،فنی و شهرسازی و جمعی از مسئولین دوایر مختلف شهرداری با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند دیدار و گفتگو کردند .

شهردار زرند در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر به ارائه گزارشی از فعالیتهای شهرداری زرند پرداخت و تصریح کرد: شهرداری زرند به دلیل مسائل و مشکلات متعدد در طی چند سال گذشته عقب ماندگی های داشته است که امیدواریم با همت همه مدیران و مسئولین این مشکلات را برطرف نمائیم .

شهردار زرند با اعلام اینکه تعهدات مالی و خدماتی شهرداری به شهروندان فراتر از موارد مطرح شده می باشد گفت:فقط در زمینه آسفالت و برای رفع گوشه ای از تعهدات شهرداری به شهروندان این نهاد احتیاج به سه میلیون متر مربع آسفالت دارد که این امر نیز نیازمند تهیه قیر مورد نیاز می باشد .

وی با اعلام اینکه شهرداری زرند از یک نهاد خدمات پذیر به یک نهاد پیمانکاری تبدیل شده است از دریافت ماهیانه دو میلیارد ریال از محل قراردادهای پیمانی شهرداری خبر داد و گفت:یکی از مهمترین مسائلی که در طی یک سال گذشته برای حل و فصل آن اقدام نموده ایم خرید لوازم وماشین الات برای شهرداری می باشد که این امر تا یک ماه آینده نهائی خواهد شد .

شهردار زرند ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادگونه نیروهای شهرداری زرند گفت: تمامی نیروهای شهرداری زرند برای به ثمر رسیدن یک پروژه از جان و دل مایه گذاشته اند که موفقیتهای امروزه ما ماحصل این رشادتها و از خودگذشتگیها می باشد .

مهندس احمد محمدی ضمن تقدیر از حمایتهای حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند رهنمودهای ایشان را چراغ راه مدیران و مسئولین شهر دانست و افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری همه کارکنان شهرداری ،اعضاء شورای شهر ،مدیران شهرستان و استان مشکلات شهر زرند را برطرف نمائیم .

سید عباس تهامی و وجیهه زمانی دو عضو شورای شهر زرند نیز ضمن تقدیر از حمایتهای ابراهیمی امام جمعه زرند از بهترین انتخاب شورای چهارم گفتند و افزودند: یکی از نقاط مثبت شورای دور چهارم انتخاب مهندس محمدی به عنوان شهردار زرند می باشد که این امر به خوبی برای شهر و شهروندان ضروری ولازم بود .

ایشان با اعلام اینکه شهردار زرند خادم ملت شده اند نه خادم جذب وجناح گفت:مهندس محمدی شهردار زرند نماینده مردم در شهرداری و فعالیتهای عمرانی شده و هیچ گاه حزبی و جناحی عمل نکرده اند .

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن تبریک و تسلیت هفته دولت از سرآمدهای خوبی و بدیها گفت و افزود:سرآمد همه خوبیها این است که انسان خدا را باور داشته باشد و وجودش برای مردم خیر و برکت باشد و سرآمد همه بدی ها نیز نشناختن خدا و شر رساندن به مردم می باشد .

وی با اعلام اینکه زندگی شهروندان با شهرداری آمیخته شده است گفت: شهرداری توانسته است به گونه ای عمل نماید که خود را در دل مردم جا نماید و با یک متر آسفالت و جدول چنان امید و سرزندگی در دل شهروندان ایجاد نماید که شهروندان به آینده امیدوارتر باشند .

امام جمعه شهر زرند اظهار داشت: اگر شهرداری فقط یک روز تعطیل شود مطمئناً زندگی شهروندان و شهر تعطیل خواهد شد و همه با مشکلات و خسارتهای جبران ناپذیری روبرو خواهند شد .

وی با اعلام اینکه در اولین روز ورود مهندس محمدی به شهرداری زرند دلهره و اضطراب عدم موفقیت ایشان همه را رنج می داد گفت: خوشحالیم که شهردار زرند توانست با بکارگیری نیروهای خود مجموعه شهرداری این نهاد را چابک تر و سرزنده تر از گذشته نماید.

وی به نیازهای روز شهر زرند اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین نیازهای شهر زرندایجاد یک محیط ارام و دانشین برای بانوان شهر می باشدتا آینده مادران این شهر بیش ار پیش روشنتر شود .

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند اظهار داشت:کارهائی که در مجموعه شهرداری به انجام رسیده است بسیار حائز اهمیت می باشد ولی این کارها باید ادامه دار و در راستای خدمات بهتر به شهروندان باشد.

وی افزود:باید به مردم بگوئیم که فعالیتهای ما در چه راستائی بوده است و مردم نیز با پرداخت عوارضات خود در ثواب فعالیتهای شهری شریک شوند و ترغیب شوند که عوارضات خود را بهتر و بیشتر بپردازند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم از سوی شهردار زرند با اهداءکتاب از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تجلیل شد .

 

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها