• تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 14:26
  • کد خبر : 20572
  • چاپ خبر

بوستان ویژه بانوان دهه فجر افتتاح خواهد شد

‍ بوستان ویژه بانوان دهه فجر افتتاح خواهد شد . به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند در دیدار با امام جمعه شهر زرند و درخواست ایشان مبنی بر احداث بوستان ویژه بانوان با اعلام اینکه یکی از سیاستهای ما در سال جاری احداث این مجموعه می باشد از افتتاح این مجموعه در دهه

بوستان ویژه بانوان دهه فجر افتتاح خواهد شد .

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند در دیدار با امام جمعه شهر زرند و درخواست ایشان مبنی بر احداث بوستان ویژه بانوان با اعلام اینکه یکی از سیاستهای ما در سال جاری احداث این مجموعه می باشد از افتتاح این مجموعه در دهه فجر امسال خبر داد .

مهندس محمدی ایجاد فضایی مطمئن، سالم، بانشاط، زیبا و راحت برای تفریح و فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و هنری بانوان را مهم دانست وبا اعلام این خبر گفت:با همت و تلاش نیروهای شهرداری و تا دهه مبارک فجر بوستان بانوان آماده و به بهره برداری خواهد رسید .

شهردار زرند راه اندازی این مجموعه را لازم و ضروری دانست و با اعلام اینکه بیش از نیمی از شهروندان زرندی را قشر بانوان تشکیل می دهد گفت:راه اندازی این مجموعه می تواند به کاهش بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی کمک موثری نماید .

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی ،بالابردن روحیه سرزندگی ،ایجاد یک محیط امن برای ورزش و تفریح بانوان را همواره در راس برنامه های خود داشته و داریم وبه شهروندان عزیز این قول را خواهیم داد تا بهترین و زیباترین مکان را برای بانوان فراهم آوریم .

وی افزود:سعی داریم در این مجموعه مسیر دوچرخه سواری بانوان ،زمین های ورزشی و اسکیت ،آلاچیق، سکوهای استراحت، مجموعه بازی کودکان،فضای سبز و…را راه اندازی نمائیم .

وی اظهار امیدواری کرد با این کار بتوانیم روحیه شادابی و نشاط را به شهروندان خصوصاً بانوان شهرزرند هدیه نمائیم .

انتهای پیام/ روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها