• تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 20:37
  • کد خبر : 20730
  • چاپ خبر

برپایی ایستگاه صلواتی در ماه محرم فقط با صدور مجوز از شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی

اخبار زرند : نظارت شورای چهارگانه بر ایستگاه های صلواتی زرند بالاخره مدیران زرندی هم به فکر ساماندهی ایستگاه های صلواتی در ایام عزادری و جشن افتادند . اخبار زرند :  عدم نظارت بر این ایستگاه ها همواره باعث بروز مشکلات ترافیکی ،امنیتی و نا زیبایی چهره شهر گردیده بود که خوشبختانه مدیران شهری دست بکار

اخبار زرند : نظارت شورای چهارگانه بر ایستگاه های صلواتی زرند
بالاخره مدیران زرندی هم به فکر ساماندهی ایستگاه های صلواتی در ایام عزادری و جشن افتادند .

اخبار زرند :  عدم نظارت بر این ایستگاه ها همواره باعث بروز مشکلات ترافیکی ،امنیتی و نا زیبایی چهره شهر گردیده بود که خوشبختانه مدیران شهری دست بکار شدند تا شور و شعور عاشورایی را به زیباترین شکل ممکن در بخش ایستگاه های صلواتی نمایان سازند .

معاون خدمات شهری شهرداری در این باره گفت :
مقرر گردید در خصوص ایجاد ایستگاه های صلواتی متقاضیان اعم از هیئت های مذهبی ، اصناف و جوانان دوستدار اهلبیت با مراجعه به اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و ارائه درخواست خود پس از تایید مکان و استعلام از پلیس راهنمایی و رانندگی و دریافت دستورالعمل های بهداشتی ، امنیتی و مذهبی که از قبل توسط ارگانهای مربوطه به شهرداری ارسال گردیده نسبت به ایجاد ایستگاه صلواتی در مکان های مورد نظر اقدام نمایند.

رضا یزدانپناه خاطر نشان ساخت با توجه به بروز برخی مشکلات و گلایه مندی شهروندان و گزارشات رسیده ، ساماندهی ایستگاه های صلواتی از اهمیت بالای برخوردار است .

وی از کلیه متقاضیان ایجاد ایستگاه های صلواتی خواست در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان داشته باشند تا در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان تصویری زیبا از شور و شعور عاشورایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها