• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 9:25
  • کد خبر : 20829
  • چاپ خبر

‍ پیام تبریک مهندس محمدی شهردار زرند به هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر زرند

اخبار زرند : پیام تبریک مهندس محمدی شهردار زرند به هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر زرند بسم الله الرحمن الرحیم  انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات بااهمیت در راستای توسعه و آبادنی سطح شهر می باشد واعضاء شورای شهر با وفاق و همدلی وهمچنین تصویب برنامه منسجم می توانند در جهت رفع مشکلات و

اخبار زرند : پیام تبریک مهندس محمدی شهردار زرند به هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر زرند

بسم الله الرحمن الرحیم 

انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات بااهمیت در راستای توسعه و آبادنی سطح شهر می باشد واعضاء شورای شهر با وفاق و همدلی وهمچنین تصویب برنامه منسجم می توانند در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر تاثیر گذار باشند.

یکی از مهمترین وظایف شوراها فراهم آوردن بسترهای لازم برای توسعه پایداری شهری که مستلزم برنامه ریزی و دانش محوری است می باشد که این مهم مسئولیتی بسیارخطیر می باشد .

اینجانب ضمن تبریک به هیات رییسه جدید شورای اسلامی شهر زرند ، امیدوارم شما بزرگواران با عزمی راسخ برای ادامه روند صعودی کار جهادی در راستای خدمت رسانی و ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان شهر زرند منشاء خیر و برکت باشید .

رجاء واثق دارم حضور شما عزیزان در این مسئولیت به عنوان خادمین صدیق و ولایتمدار با کوله بار سنگینی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال نام گذاری شده، خواهد گردید.

احمد محمدی – شهردار زرند

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها