• تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 15:02
  • کد خبر : 21317
  • چاپ خبر

اگر شهروندان به کمک شهرداری نیایند بزرگترین نهاد خدماتی با مشکلات اساسی روبرو خواهد شد

اگر شهروندان به کمک شهرداری نیایند بزرگترین نهاد خدماتی با مشکلات اساسی روبرو خواهد شد . اخبار زرند : رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند از حساسیت بالای خدمات شهرداریها گفت و با اعلام اینکه این نهاد باید بیش از ۳۵۰نوع خدمات تعریف شده و تعریف نشده را به شهروندان ارائه دهد اظهار داشت:مشارکت فعال شهروندان

اگر شهروندان به کمک شهرداری نیایند بزرگترین نهاد خدماتی با مشکلات اساسی روبرو خواهد شد .

اخبار زرند : رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند از حساسیت بالای خدمات شهرداریها گفت و با اعلام اینکه این نهاد باید بیش از ۳۵۰نوع خدمات تعریف شده و تعریف نشده را به شهروندان ارائه دهد اظهار داشت:مشارکت فعال شهروندان می تواند در پیشبرد اهداف مدیریتی و رسیدن به راهکارهای مناسب شهرنشینی بسیار موثر و حائز اهمیت باشد .

سرپرست شهرداری زرند گفت:شهر زرند در طی چند سال گذشته در سطح رشد داشته است و این امر خدمات دهی مناسب و به موقع به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است .

یزدانپناه به حق شهروندان ساکن در شهرکها نیز اشاره کرد وگفت:همه کسانی که در شهرکها سکونت دارند خود را شهروند می دانند و حق خود را از استفاده خدمات شهری از شهرداری ها خواستارند و وظیفه ما تحقق این خواسته ها می باشد .

وی افزود:وظیفه شهرداری ها تحقق درآمدهای شهرداری و گام برداشتن در مسیر جلب مشارکتهای مردم می باشد و اگر شهروندان در مشارکتهای مردمی همراه شهرداری نباشند این نهاد با مشکلات متعددی در زمینه های عمرانی و خدماتی روبرو خواهند شد .

رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند تصریح کرد:در گوشه گوشه شهر زرند برای جلب مشارکتهای مردمی می توان برنامه و راهکار داشته باشیم و این امر فقط مستلزم زمان و موقعیت مناسب می باشد.

وی به انضباط مالی خوب در شهرداری زرند اشاره کرد و افزود:در بسیاری از مواقع شاهد حرف و حدیث هائی در خصوص بدهی های شهرداری می باشم ،که باید بگوئیم اگر شهرداریها بدهی نداشته باشند نمی توانند به ارائه خدمات به شهروندان بپردازند .

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان و معاونین شهرداری ماحصل فعالیتهای خوب سالهای گذشته را همراهی آنان دانست وگفت:تمام فعالیتهای شهرداری باید با همان توان و جدیت قبل دنبال شود و هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری وجود نخواهد داشت .

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها