• تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 21:49
  • کد خبر : 21332
  • چاپ خبر

مهندس احمد ایزدی شهردار جدید یزدانشهر

اخبار زرند : شهردار جدید یزدان شهر شنبه معرفی خواهد شد عیسی ایزدی رئیس شورای شهر یزدان شهر از مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر ظرف چند روز آینده خبر داد . عیسی ایزدی رئیس شورای شهر یزدان شهربا اعلام اینکه یکی از برنامه های شورای پنجم توسعه زیرساخت های شهر و حل

اخبار زرند : شهردار جدید یزدان شهر شنبه معرفی خواهد شد

عیسی ایزدی رئیس شورای شهر یزدان شهر از مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر ظرف چند روز آینده خبر داد .

عیسی ایزدی رئیس شورای شهر یزدان شهربا اعلام اینکه یکی از برنامه های شورای پنجم توسعه زیرساخت های شهر و حل مشکلات شهر می باشد گفت:برای رفع مشکلات این شهر تلاش و همراهی همه ادارات و نهادها را به یاری می طلبیم .

ایزدی افزود :هدف گذاری در برنامه های شورا و شهرداری یکی از اقدامات مهم ما می باشد و امیدواریم بتوانیم با ارائه برنامه های مختلف فعالیتهائی در خور شهروندان ارائه دهیم .

رئیس شورای شهر یزدان شهر افزود: یکی از انتظارات شورای شهر از شهردار جدید این شهر تعامل و همراهی با این شورا می باشد و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری افراد باتجربه در راس همه امور ایشان قرار گیرد .

وی افزود:مراسم تودیع و معارفه مهندس احمد ایزدی شهردار جدید یزدانشهر در روز شنبه ۲۹ مهرماه با حضور مدیران و مسئولین ارشد شهرستان و استان و در محل تالار پالیز این شهر برگزار خواهد شد .

مهندس احمد ایزدی قبل از این معاونت فنی و شهرسازی و عمرانی شهرداری زرند را برعهده داشته و سابقه سرپرستی شهرداری یزدان شهر را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها