• تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 - 14:26
  • کد خبر : 21348
  • چاپ خبر

در مسائل سیاسی ، اقتصادی و … بابد مطیع رهبری باشیم

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند با اشاره به روایات گفت : راه سعادت و خوشبختی این است که انسان از اهلبیت جدا نشود و زیر خیمه محمد و ال محمد باشد. امام جمعه زرند با توجه به فرمایشات

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند با اشاره به روایات گفت : راه سعادت و خوشبختی این است که انسان از اهلبیت جدا نشود و زیر خیمه محمد و ال محمد باشد.

امام جمعه زرند با توجه به فرمایشات پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص نماز جماعت که فرموده اند : یک نماز به جماعت خواندن ثوابش از ۴۰ سال نماز خواندن فرادا بالاتر است  و در روایتی دیگر از پیامبر اشاره شده است : مسلمانی که روز جمعه نظافت عمومی و غسل جمعه را انجام دهد و بسوی نمازجمعه حرکت کند ۷۰ هزار فرشته اورا همراهی میکنند و برایش دعا میکنند گفت : به نماز جمعه اهمیت بیشتری بدهیم .

ایشان با اشاره به مسائل سیاسی گفت: اهلبیت کشتی نجات هستند و ما میگوییم مطیع آنها هستیم . اصلاح طلب و اصول گرا هم میگویند ولایتمدار هستیم . اخیرا اختلافاتی پیش امد و اگر ما دوستدار رهبرمان هستیم چرا اختلاف داریم؟ چرا چشم دیدن همدیگر را نداریم ؟ منشا این اختلافات کجاست؟
ما باید خودمان را محک بزنیم و خودمان را بسنجیم که کجای زندگیمان مشکل دارد و آنرا درست کنیم.

وی افزود در مسائل سیاسی ، اقتصادی و .. محبت رهبری تنها کافی نیست و بابد مطیع مقام معظم رهبری باشیم

امام جمعه زرند با اشاره به آیه ۵۹ سوره نساء که در قسمتی از آن خدواند می فرماید : أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ (خدا را اطاعت کنید و پیامبر و اولیای امر خود را [نیز] اطاعت کنید)  گفت: ما باید پیرو مقام معظم رهبری باشیم . نمیشود مقام معظم رهبری و سران فتنه را با هم دوست داشته باشیم .

وی جملاتی از مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر با نخبگان داشتند را یادآور شدند و افزود : دشمن شناسی ضرورت است و در فرمایشات امام خمینی (ره) است که امریکا یک لحظه به فکر منافع ملت ایران نیست و در حال خشکاندن ریشه ملت ایران است .

حجت الاسلام ابراهیمی افزود : هرکدام از رئیس جمهور های امریکا با هر ادبیاتی همان فکری که استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی نقشه کشیدند را دارد و به همان عمل میکند . سپاه بدلیل اینکه توطئه های آمریکائی ها را خنثی و ملت هایی چون عراق ، یمن و سوریه را نجات داده است مورد دشمنی آمریکا قرار گرفته است و آنها از سپاه می ترسند. ما باید این وحدت و همدلی را حفظ کنیم و توطئه امریکا را خنثی کنیم .

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها