• تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 20:17
  • کد خبر : 21357
  • چاپ خبر

۱۴ سال تجربه را برای شهرم آوردم / شان مسئولیت خدمتگزاری است

اخبار زرند : مراسم تودیع ومعارفه شهردار یزدان شهر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل تالار پالیز یزدان شهر برگزار شد. بخشدار یزدان درآیین معارفه شهردار یزدان شهر گفت: حوزه فعالیت شهرداری در بسیاری از زمینه هاست. شهرداری مشکلات عدیده ای داشته ودارد.کارنامه مهندس محمدرضاایزدی کارنامه خوبیست ودعای خیرمردم بدرقه راه ایشان باشد

اخبار زرند : مراسم تودیع ومعارفه شهردار یزدان شهر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل تالار پالیز یزدان شهر برگزار شد.


بخشدار یزدان درآیین معارفه شهردار یزدان شهر گفت: حوزه فعالیت شهرداری در بسیاری از زمینه هاست. شهرداری مشکلات عدیده ای داشته ودارد.کارنامه مهندس محمدرضاایزدی کارنامه خوبیست ودعای خیرمردم بدرقه راه ایشان باشد و ماخدمات او تقدیر میکنیم .

ایشان افزود : ما شورای جدید یزدان شهر به سبب انتخاب مهندس احمدایزدی تبریک میگوئیم. ایشان جوانی فعال وشایسته میباشد. صداقت وعملکرد ایشان درحوزه هایی که من شاهد بودم برای بنده محرض شده است.

مهندس ایزدی شهردار جدید یزدان شهر در این مراسم از برنامه های خود در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود صحبت کرد و با اعلام اینگه شهر یزدان شهر از لحاظ شهرسازی در رتبه های پایینی قرار دارد گفت: امروز آمده ام تا از تجربیات ۱۴ ساله خود که در سمتهای مختلف کسب کرده ام برای توسعه های عمرانی، رفاهی و گردشگری شهرم خرج کنم.

مهندس احمد ایزدی اظهار داشت: تیم ۵۰نفره شهرداری به همراه بنده آمده ایم تا همراه و همگام با شورای شهر یزدان شهر باشیم.

شهردار جدید یزدان شهر از وجود نعمات خدادادی در این شهر گفت و افزود: وجود معادن متعدد در محدوده این شهر یک پتانسیل خوب در راستای اجرای به موقع پروژه های عمرانی می باشد.

وی با اعلام اینکه یزدان شهر باید دارای بهترین ورودی‌ها باشد از برنامه های خود از جمله ایجاد ۹بوستان و پارک مجهز، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، گردشگری، عمرانی، اجرای پروژه های مدرن شهری گفت و افزود: متاسفانه یزدان شهر مانند یک روستای پیشرفته می باشد و هیچ امکانات شهر نشینی ندارد.

ایزدی تصریح کرد:آمده ایم در کنار خیرین مدرسه و مسجد ساز خیرین بوستان ساز ، شهرسازی نیز داشته باشیم و همه در راستای توسعه عمرانی گام برداریم.

وی ازنگاه ویژه مدیران شهرستان به این شهر گفت و افزود: یزدان شهر جزء محرومترین و مظلوم‌ترین شهرها در بخش تخصیص بودجه می باشد که این امر نیازمند همراهی مدیران ارشد شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: نگاه امروز شهروندان به شهرداری به عنوان یک نهاد خدمتگذار بوده و توقع خدمات وسیعی را از شهرداری دارند که این توقعات به حق می باشد.

وی افزود ما به دنبال ایده و فکری دیگر در راستای کسب درآمدهای پایدار می باشیم وامیدوارم با همفکری شورا به این امر جامع عمل بپوشانیم.

وی درپایان تصریح کرد: همشهریان من باید بدانید اگر پروژه عمرانی در سطح شهر شروع می‌شود این امر نیاز به صبر همراهی و همکاری همه شما دارد و شما باید در کنار ما باشید تا شهرمان روز به روز پیشرفت کند.

عیسی ایزدی ر‌‌‌‌ییس شورای شهر یزدان شهر نیز از همدلی این شورا و انتخاب شهردار در اولین جلسه این شورا خبر داد و تصریح کرد: اعضای شورای پنجم یزدان شهر قسم یاد می کند که هیچ گاه در دست از رشد وشکوفایی این شهر برندارد و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکند.

وی گفت:سوابق درخشان مهندس احمد ایزدی باعث شد تا ایشان به عنوان شهردار یزدان شهر انتخاب شوند که امیدواریم تفکرات ناب و بی نظیر ایشان بتواند یزدان شهر را متحول نماید.

حجت الاسلام والمسلمین سهرابی امام جمعه یزدان شهر نیز در این مراسم ضمن تبریک انتخاب مهندس احمد ایزدی به عنوان شهردار یزدان شهر اظهار داشت: خدمات شهرداران گذشته رانباید نادیده بگیریم . همه آنها در راستای رفع مشکلات شهروندان گام‌های خوبی را برداشته اند.

امام جمعه یزدان شهر افزود:باید همه ما در راستای خدمت به شهروندان کمر همت ببندیم و مردم را که ولی نعمتان ما هستند را راضی نگه داریم.

مهندس محمدرضا ایزدی شهردار سابق یزدان شهر نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در شهرداری یزدانشهر پرداخت.

شایان ذکر است در ادامه حکم مهندس احمد ایزدی قرائت و به ایشان اهدا شد و از خدمات مهندس محمد رضا ایزدی شهردار سابق یزدانشهر تجلیل شد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها