• تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 18:20
  • کد خبر : 21416
  • چاپ خبر

کمک بلاعوض تسهیلات بازسازی محدود می باشد / شهروندان هرچه سریعتر نسبت به دریافت تسهیلات بازسازی اقدام نمایند

جلسه ستاد بازسازی بخش یزدان آباد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند جلسه ستاد بازسازی بخش یزدان آباد با حضور مسئولین امر جهت هماهنگی امور مربوط به بازسازی و ارایه تسهیلات بازسازی به اهالی این بخش در بخشداری یزدان آباد برگزار گردید. مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد در این جلسه ضمن اشاره به

جلسه ستاد بازسازی بخش یزدان آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند جلسه ستاد بازسازی بخش یزدان آباد با حضور مسئولین امر جهت هماهنگی امور مربوط به بازسازی و ارایه تسهیلات بازسازی به اهالی این بخش در بخشداری یزدان آباد برگزار گردید.

مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد در این جلسه ضمن اشاره به زلزله خیز بودن شهرستان زرند ولزوم استحکام منازل مسکونی گفت: ما برآنیم که کار بازسازی منازل در این بخش و شهریزدان شهر روند مطلوبی داشته باشد

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی نمایندگی نظام مهندسی و ستاد بازسازی در بخشداری یزدان آباد افزود : در حال رایزنی برای معرفی بانک عامل در شهر یزدانشهر برای جلوگیری از مراجعه کمتر مردم به مرکز شهرستان هستیم.

وی همچنین با تشکر از همراهی ویژه آقای مهندس سلطانی رییس بنیاد مسکن شهرستان و حضور آقای مهندس احمد ایزدی در شهرداری یزدانشهر گفت : امیدواریم با همکاری این عزیزان و همراهی مردم بتوانیم گام مهمی در راستای مقاوم سازی منازل مسکونی این منطقه برداریم.

همچنین در ادامه این جلسه مهندس احمد ایزدی شهردار یزدانشهر ضمن اشاره به اهمیت بازسازی ساختمان های غیرمقاوم افزود: خوشبختانه دولت با ارایه تهسیلات بازسازی اماکن غیر مقاوم در برابر زلزله فرصت مناسبی برای این امر فراهم آورده است.
مهندس ایزدی در ادامه ضمن دعوت از شهروندان برای استفاده از این تسهیلات ویژه گفت: شهرداری با تشکیل تیمی ویژه در پی تسهیل روند اداری مجوزهای مربوطه برای شهروندان محترم می باشد

وی از ارایه سایر خدمات در این زمینه به شهروندان خبر داد و افزود شهرداری در ارایه این خدمات حداکثر تخفیفات را لحاظ می نماید تا شاهد شهری نوساز با منازلی مقاوم و در خور شان شهروندان باشیم.

مهندس احمد سلطانی ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند در جلسه ستاد بازسازی بخش یزدان آباد گفت: جهت ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات بازسازی و با توجه به کمبود وقت در جهت استفاده از تسهیلات ، در منطقه یزدان آباد با هماهنگی های انجام شده صدور پروانه موقت ساختمانی جهت انعقاد قرارداد با بانک انجام می شود و یک تیم ارزیاب از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت سهولت کار مردم در محل دهیاری روستای سیریز مستقر گردیده است.

ایشان در قسمتی دیگر از سخنان خود افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرند در حال پیگیری جهت انتقال تسهیلات شهری شهر یزدان آباد به بانک صادرات شهر یزدان آباد و تسهیلات روستایی به بانک صادرات شعبه سیریز است و امید است با همکاری مسئولین مربوطه این امر میسر شده و روند کار تسهیلات این منطقه سهولت پیدا کند.

وی افزود ارائه نقشه های ساختمانی به صورت مجانی از جمله خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرند است که در خصوص پرداخت تسهیلات بازسازی انجام می شود.

ایشان از قول همکاری مهندس احمد ایزدی شهردار یزدان آباد در خصوص سهولت روند کار تسهیلات در جلسات قبلی با ایشان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با اقدام به موقع شهروندان با کمبود وقت مواجهه نشوند.

مهندس سلطانی گفت : تسهیلات بلاعوض بازسازی در شهرستان زرند تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه دارد و و پس از این تسهیلات بازسازی ۳۰۰ میلیون ریالی بدون بلاعوض ارائه می شود.

مهندس سلطانی با اعلام اینکه کمک بلاعوض تسهیلات بازسازی محدود می باشد گفت: شهروندان هرچه سریعتر و حداکثر تا پایان آبان نسبت به دریافت تسهیلات بازسازی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

خبرنگار: ابراهیم ایزدی یزدان آبادی

لینک کوتاه

برچسب ها