• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 0:37
  • کد خبر : 21420
  • چاپ خبر

جوانان را به بهانه گرایش به مد به سمت پوشش آمریکایی سوق داده اند

اخبار زرند : جلسه برنامه ریزی جشنواره استانی مدو لباس با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان و حبیب الله خنجری فرمانداری و جمعی از روسای ادارات در محل فرمانداری زرند برگزار شد. در این جلسه حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت :هیچ اداره ایی به تنهایی قادر به انجام کاری نیست. خوشبختانه

اخبار زرند : جلسه برنامه ریزی جشنواره استانی مدو لباس با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان و حبیب الله خنجری فرمانداری و جمعی از روسای ادارات در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

در این جلسه حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت :هیچ اداره ایی به تنهایی قادر به انجام کاری نیست. خوشبختانه زرند ظرفیت و توانمندی برگزاری جشنواره های متعددی را دارد . ما توانستیم چندین جشنواره موفق برگزار کنیم که تحسین استاندار را در برداشته است .

احمد رشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه حوزه مد ولباس حوزه ای است که به شدت از طرف رسانه های غربی مورد هجمه قرار گرفته است گفت :جوانان مارا به بهانه گرایش به مد به سمت پوشش آمریکایی سوق داده اند .
بنابراین ما وظیفه خود دانستیم تا با برپایی این چنین جشنواره هایی پوشش ایرانی واسلامی را در بین جوانان نهادینه کنیم .

ایشان اصلی ترین و مهمترین هدف این جشنواره را شناسایی ,معرفی الگوهای ایرانی  اسلامی و تجلیل از برترین طراحان ،خیاطان ،تولیدکنندگان لباس و بافندگان پارچه در استان کرمان عنوان کرد .

فرهاد اسدی ریاست کمیسیون فرهنگی شورا نیز گفت:دشمنان برای تغییر در فرهنگ کشور از تغییر در خوراک و ذائقه و تغییر در پوشش ،فرهنگ آمریکایی را به مردم القاء می کنند.این جشنواره به دنبال تقویت هویت فرهنگ بومی و ملی است و هر چه به این مطلب پرداخته شود به تحکیم بنیادهای فرهنگی کشور کمک کرده ایم .

در انتهای جلسه درباره مسایل مربوط به تبلیغات ،اسکان ، پذیرایی و همچنین غرفه های جانبی این جشنواره تصمیم گیری شد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها