• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 20:55
  • کد خبر : 21463
  • چاپ خبر

انتخاب شهردار آغازیست برای همدلی یا سوژه جنجال های جدید؟

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند محمدرضا مهدلو با کسب ۴رای موافق و ۳رای مخالف به عنوان شهردار شهرستان زرند به فرمانداری معرفی میشود تا پس از طی مراحل اداری و تایید از سوی استانداری بر کرسی لرزان شهردار بنشیند . مهدی برهانی نژاد سخنگوی شورا در پایان جلسه و در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند محمدرضا مهدلو با کسب ۴رای موافق و ۳رای مخالف به عنوان شهردار شهرستان زرند به فرمانداری معرفی میشود تا پس از طی مراحل اداری و تایید از سوی استانداری بر کرسی لرزان شهردار بنشیند .

مهدی برهانی نژاد سخنگوی شورا در پایان جلسه و در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری گفت در زمان سرپرستی ایشان پروژهای عمرانی نه تنها متوقف نشدند بلکه قوت بیشتری گرفته بودند.

برهانی دلیل ارجح بودن مهدلو را سوابق مدیریتی ایشان و همسو بودن با دولت تدبیر وامید بیان نمود !؟

وی افزود:در برنامه های ارایه شده از سوی ایشان توجه به بخش عمران وجه برتری ایشان بود.

برهانی افزود مطمین هستیم ایشان در این سمت موفق خواهند بود و هر هفت نفر عضو شورا به کمک ایشان خواهند آمد.

برهانی تصریح کرد :نگاه اعضای شورا به هیچ وجه برای انتخاب شهردار سیاسی نبوده است !؟

حال باید گفت، شورای جدید با انتخاب شهردار عملا خود را در معرض قضاوت قرار داد.
محمدرضا مهدلو ترکمانی در رقابت با مهندس احمد محمدی جرجافکی که دوران نسبتا موفقی را در شهرداری زرند داشته است، توانست نظر مساعد اکثریت شکننده شورای شهر را برای صندلی لرزان شهرداری بدست اورد.

فرماندار سابق کوهبنان نیز مانند دیگر رقیبش برای شهرداری در چند سال گذشته و البته به عنوان فرماندار کوهبنان، عملکرد موفقی داشته است.

این تناقض یا پیشرفت معکوس را برای شخص اقای مهدلو که حاضر به معاوضه سمت فرماندار به شهردار شده است، را برای زرند به فال نیک می گیریم که البته ایشان، دلیل این انتخاب را عشق به کار و زرند میداند که قابل ستایش و تحسین است، حال باید آینه قضاوت این تصمیم و انتخاب را به تاریخ و عملکرد آتی ایشان سپرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها