• تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 14:01
  • کد خبر : 21569
  • چاپ خبر

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج

‍ پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند ، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به دلاورمردان بسیجی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر می باشد :

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند ، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به دلاورمردان بسیجی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه ای است که با دستان با درایت و تیزبینی امام راحل عظیم الشان غَرس شده و با خون پاک و مطهر شهیدان عزیز آبیاری گردیده و با هدایتهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله تعالی)صیانت می شود تا امت دلاور میوه های رشد و تعالیش را بچشند و زیر سایه حیات طیبه اش عزتمندانه بنشیند.

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروز را مدیون فداکاری و ازخودگذشتگی بسیجیانی می داند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

بسیج میقات پا برهنگان، معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر شهرستان زرند تبریک گفته و امیدوارم این فرمایش امام عظیم الشأن که «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته ‏های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد» به زودی عملی شود.

در پایان از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

والسلام علی عباد الله الصالحین
علی ابراهیمی/سی ام آبان ۱۳۹۶

انتهای پیام/روابط عمومی دفتر امام جمعه زرند

لینک کوتاه

برچسب ها