• تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 20:40
  • کد خبر : 21649
  • چاپ خبر

رئیس جمهور زندگی مردم را در عمل سامان دهد

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند ، حجت الاسلام علی ابراهیمی در نماز جمعه این هفته شهر زرند گفت : رئیس جمهور زندگی مردم را در عمل سامان دهد امام جمعه زرند ضمن تبریک ولادت پیامبر (ص) و یادآوری آغاز هفته وحدت از مسلمانان خواست با هم وحدت داشته باشند. دشمنان ما با ایجاد تفرقه بین

به گزارش پایگاه خبری اخبار زرند ، حجت الاسلام علی ابراهیمی در نماز جمعه این هفته شهر زرند گفت : رئیس جمهور زندگی مردم را در عمل سامان دهد

امام جمعه زرند ضمن تبریک ولادت پیامبر (ص) و یادآوری آغاز هفته وحدت از مسلمانان خواست با هم وحدت داشته باشند. دشمنان ما با ایجاد تفرقه بین مسلمانان اسلحه به آنان فرخته و اقتصاد خودشان را رونق می دهند.

ایشان با اشاره به اختلافات در سطح کشور و شهرستان ، ولایت فقیه را منشاء وحدت دانست و افزود: این اختلافات به ضرر ما خواهد بود.

امام جمعه زرند اخلاق پیامبر اسلام را سرآمد همه اخلاق ها دانست و گفت: پیامبر اکرم (ص) با ساده زیستی در مقابل خوی اشرافی گری ، سرآمد بود. و امروز رهبر ما همچون پیامبر اسلام ساده زندگی می کند. او ساده زندگی می کند تا درد فقرا را حس کند.

امام جمعه زرند با اشاره به زلزله امروز صبح یادآور شد ۱۰ هزار واحد مسکونی نیاز به نوسازی دارند.

ایشان در ادامه افزود: بودجه نوسازی ۳ هزار واحد مسکونی تامین شده است ولی با استقبال کم مردم مواجهه شده است .

حجت الاسلام علی ابراهیمی حفظ جان را واجب دانست و گفت: در زلزله امروز صبح اگر منازل نوسازی نشده بودند تلفات بالا می بودو از مدیران خواست در خصوص تسهیلات بازسازی سخت گیری نکنند تا مردم بتوانند منازل خود را نوسازی کنند.

امام جمعه زرند در قسمتی دیگر گفت: اخیرا در بین هیئت وزیران لایحه ای تحت عنوان لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریست ها تصویب شده است .در این کنوانسیون قرار گرفتن گروه های مقاومت از جمله حزب الله در لیست گروه های تروریستی را مطرح شده است و با امضا آن می توان گفت به نوعی اقدام علیه گروه های مقاومت شده است و دیگر نمی توان همراهی سردار حاج قاسم سلیمانی را داشت. با این لایحه آنها سپاه قدس و جهاد اسلامی و … را تروریست می دانند . از نظر ما این برجام دوم است و مثل برجام اول هیچ نتیجه ای برای کشور نخواهد داشت.

در گزارش ۱۰۰ روزه ریاست جمهوری کاهش نرخ بیکاری ، کاهش تورم ، رشد اقتصادی و رشد منفی آسیب های اجتماعی به چشم می خورد ولی آن چیزی که مهم است این است زندگی مردم چگونه است و آیا تاثیری در زندگی مردم داشته است و یا خیر!؟ در این ۱۰۰ روز شاهد چیز خاصی نبودیم. روی کاغذ رشد داشتیم اما در عمل بیکاری وجود دارد و رکود در زندگی مردم مشاهده می شود .  از رئیس جمهور می خواهیم در عمل زندگی مردم را سامان دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها