• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 12:14
  • کد خبر : 2171
  • چاپ خبر

اتمام عملیات دوبانده کردن مسیر زرند به کرمان و عقد قرارداد چهارمیلیارد تومانی آسفالت معابر زرند

اتمام عملیات دوبانده کردن مسیر زرند به کرمان و عقد قرارداد چهارمیلیارد تومانی آسفالت معابر زرند  مهندس مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه مهندس نورالدینی رئیس اداره راه و شهرسازی زرند با حبیب الله خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کردند. کاهش بار ترافیکی در محورهای ارتباطی و جاده ای به گزارش

اتمام عملیات دوبانده کردن مسیر زرند به کرمان و عقد قرارداد چهارمیلیارد تومانی آسفالت معابر زرند 

dsc-z010 4

مهندس مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه مهندس نورالدینی رئیس اداره راه و شهرسازی زرند با حبیب الله خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کردند.

کاهش بار ترافیکی در محورهای ارتباطی و جاده ای

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند در ابتدای این نشست مهندس مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه خواستار در نظر گرفتن اعتبار کافی جهت انجام و اتمام پروژه های راهسازی در شهرستان زرند شد و گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی و راه سازی خوبی در سطح شهرستان زرند در حال انجام می باشد که با اتمام این پروزه ها شاهد کاهش بار ترافیکی در محورهای ارتباطی و جاده ای این شهرستان خواهیم بود.

آغاز عملیات روکش آسفالت از مسجد ابوالفضل زرند به سمت راور

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه به ارائه گزارشی از نقاط حادثه خیز منجمله گردنه ده علیرضا، جاده زرند به رفسنجان، احداث کمربندی جدید پرداخت و تصریح کرد: به زودی عملیات روکش آسفالت از مسجد ابوالفضل زرند به سمت راور نیز اجرائی خواهد شد.

مهندس مقبلی در ادامه از مزایده پل روگذر مسیر مطهر آباد به شهر زرند گفت و تصریح کرد: ساخت این پل نیز به مزایده گذاشته شده است و به زودی با مشخص شدن پیمانکار وارد فاز اجرائی خواهد شد.

اتمام عملیات دو بانده کردن مسیر زرند به کرمان

وی تصریح کرد: تمام سعی اداره راه و شهرسازی استان اتمام عملیات دو بانده کردن مسیر زرند به کرمان می باشد و حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده این طرح نیز اجرائی خواهد شد.

عقد قرارداد چهار میلیارد تومانی آسفالت معابر شهر زرند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از عقد قرارداد چهار میلیارد تومانی آسفالت معابر زرند خبر داد و گفت: این اداره آمادگی واگذاری قیر به دهیاری های شهرستان زرند در راستای آسفالت معابر را دارد.

اولویت بندی پروژه های عمرانی زرند در سال جدید

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اهمیت مدیران راه و شهرسازی نسبت به احداث راه ها و محورهای ارتباطی شهرستان زرند از اولویت بندی پروژه های عمرانی زرند در سال جدید خبر داد و گفت: پروژه های آبی، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش از مهمترین برنامه ها و اولویت های این فرمانداری در سال جدید می باشد.

تأکید بر رفع نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی

وی از مسائل و مشکلات راه های ارتباطی و رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان زرند گفت و افزود: با توجه به صنعتی بودن شهر زرند و وجود معادن متعدد در این شهرستان همت مسئولین اجرائی شهرستان و استان در خصوص احداث راه های ارتباطی بیشتر احساس می شود.

فرماندار زرند افزود: تمام سعی ما در راستای تحقق اهداف اداره راه و شهرسازی می باشد و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام می نمائیم.

آسفالت معابر روستایی با همکاری دهیاری و راه و شهرسازی

وی از همکاری و همراهی دهیاری های زرند گفت و تصریح کرد: تمامی معابری که در روستاها وجود دارد با همراهی و همکاری دهیاری ها و اداره راه شهرسازی آسفالت خواهند شد.

 

روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود