• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 16:20
  • کد خبر : 21723
  • چاپ خبر

فضای مجازی باعث تشکیل خانواده‌های دروغین شده است

فضای مجازی باعث تشکیل خانواده‌های دروغین شده است رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه فضای مجازی باعث تشکیل خانواده‌های دروغین شده است، گفت: بیشترین درصد طلاق در شهرستان زرند متعلق به زنان ۲۲ تا ۳۰ ساله است. به گزارش زرندنیوز , حجت‌الاسلام محمود محمدی ، با بیان اینکه درصد طلاق در شهرستان زرند در

فضای مجازی باعث تشکیل خانواده‌های دروغین شده است

رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه فضای مجازی باعث تشکیل خانواده‌های دروغین شده است، گفت: بیشترین درصد طلاق در شهرستان زرند متعلق به زنان ۲۲ تا ۳۰ ساله است.

به گزارش زرندنیوز , حجت‌الاسلام محمود محمدی ، با بیان اینکه درصد طلاق در شهرستان زرند در ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است اظهار داشت: نداشتن شناخت، اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان، دخالت خانواده‌ها و بدبینی زوجین از مهم‌ترین عوامل طلاق می‌باشند.

وی با عنوان اینکه آمار ازدواج‌ها در کشور کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: آمار ازدواج در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  ۹ درصد کاهش داشته است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند با اشاره به اینکه بیشترین طلاق‌ها در سال‌های اول زندگی و حتی در دوران بعد از عقد رسمی و قبل از مراسم عروسی اتفاق می‌افتد، ابراز داشت: بیشترین درصد طلاق در شهرستان زرند متعلق به زنان ۲۲ تا ۳۰ ساله است.

وی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی وارد زندگی بسیاری از خانواده‌ها و اکثر قریب به اتفاق جوانان شده است افزود: به عبارتی فضای مجازی باعث تشکیل خانواده‌های دروغین شده است.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه امروزه بر کسی پوشیده نیست که امر مبغوض طلاق آسیب‌های اجتماعی زیادی را بر پیکر جامعه وارد می‌آورد، خاطرنشان کرد: طلاق علاوه بر کاهش اعتماد به نفس و در بعضی مواقع عزت نفس زوجین را نیز از بین می‌برد.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه

برچسب ها