• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 9:28
  • کد خبر : 21738
  • چاپ خبر

شهر متعلق به شهروندان بوده و شهرداری تنها خدمتگزار مردم است

شهر متعلق به شهروندان بوده و شهرداری تنها خدمتگزار مردم است به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز , رضا یزدانپناه با حضور در جمع دانش آموزان دختر دبیرستان زینبیه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان از ایشان به عنوان سرمایه های کشور نام بردو اظهار داشت:شما به نوعی آینده سازان شهرستان و در

شهر متعلق به شهروندان بوده و شهرداری تنها خدمتگزار مردم است

به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز , رضا یزدانپناه با حضور در جمع دانش آموزان دختر دبیرستان زینبیه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان از ایشان به عنوان سرمایه های کشور نام بردو اظهار داشت:شما به نوعی آینده سازان شهرستان و در کل آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید .

وی با اعلام اینکه انتخاب شورا و شهردار مدرسه یک اتفاق بسیار عالی می باشد اظهار داشت : ترویج فرهنگ شهرنشینی یکی از وظایف مهم تلقی می شود که با بسط وگسترش آن می توانیم بسیاری از مشکلات شهرنشینی را مرتفع نمائیم .

وی گفت: مابه عنوان متولیان اصلی شهر باید در راستای وظایف شهرداری بر اصول فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندی شیوه های جدیدی در دستور کار خود قرار دهیم کما اینکه همراهی و همیاری شما دانش آموزان در انجام این مهم نقش بسزائی خواهد داشت .

سرپرست شهرداری زرند با اعلام اینکه شهر متعلق به شهروندان بوده و شهرداری تنها خدمتگزار مردم در انجام امور شهری است ،اظهار داشت : تا زمانی که همه شهروندان در قبال شهراحساس مسوولیت نکنند نمی توان شهر را بطور شاید و باید آباد کرد.

وی خواستار بازدید دانش آموزان از بخشهای مختلف شهرداری شد و افزود: امیدواریم بتوانیم طرح های مختلفی را در طول سال تحصیلی به اجرا درآوریم تا دانش آموزان را به رعایت اصول شهروندی تشویق و از نظرات دانش آموزان نیز در راستای فعالیتهای شهرنشینی بیش از پیش استفاده نمائیم .

وی در پایان از سه دانش آموز این دبیرستان که در نشست گذشته به سوالات سرپرست شهرداری پاسخ صحیح داده بودند با اهداء لوح تقدیر و هدایائی تقدیر کرد .

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها