• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 9:54
  • کد خبر : 21741
  • چاپ خبر

تفرقه حوزه و دانشگاه نتیجه اش حکومت طاغوت است

تفرقه حوزه و دانشگاه نتیجه اش حکومت طاغوت است. حجت الاسلام ابراهیمی با گرامی داشتن سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح بیان کرد: در همه ی عرصه های دینی وعلمی این حوزه و دانشگاه هستند که می درخشند وهدایت گری می کنند. در انقلاب اسلامی وجنگ هشت ساله دو قشر روحانیون و دانشجویان انقلابی خوش

تفرقه حوزه و دانشگاه نتیجه اش حکومت طاغوت است.

حجت الاسلام ابراهیمی با گرامی داشتن سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح بیان کرد: در همه ی عرصه های دینی وعلمی این حوزه و دانشگاه هستند که می درخشند وهدایت گری می کنند. در انقلاب اسلامی وجنگ هشت ساله دو قشر روحانیون و دانشجویان انقلابی خوش درخشیدند در زمان فعلی هم نیاز زیادی به این وحدت داریم اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند در همه زمینه‌ها باید همه با وحدت تمام حول محور ولایت حرکت کنیم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه با تمسک به روایتی از امام علی(ع)گفت:حضرت می فرمایند علم و دین باهم هستند اگر جدا شوندمایه نابودی می شود. اگر دانشمند وعالمی گمراه شود عالمی را گمراه می کند عالم بدون تعهد به دین بمب اتم میسازد . دین وتعبد بدون علم داعش میسازد که مردم را به خون می کشند.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد:دشمن برای اختلاف افکنی ونابود کردن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی میکند تا هم روحانی وهم دانشجوی سکولار و وابسته بار بیاورد. تاریخ نشان داده است اگر این دو قشر فرهیخته جامعه با هم متحد باشند کشور روز به روز پیشرفت می کند و قدرت داخلی زیاد می شود.

وی افزود: با وحدت حوزه ودانشگاه , وحدت بین مردم و حزب های سیاسی باهم صورت می گیرد و اختلافات که باعث عقب ماندگی میشود از بین می رود و آگاهی مردم زیاد وکشور از رکود اقتصادی رد می شود.

انتهای پیام/روابط عمومی دفتر امام جمعه محترم زرند

لینک کوتاه

برچسب ها