• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 19:56
  • کد خبر : 21767
  • چاپ خبر

زمان برای دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله محدود است

زمان برای دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله محدود است به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز , مهندس احمد سلطانی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند ضمن اعلام اینکه زمان برای دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله محدود است گفت : شهروندانی که منازل آنها فاقد استحکام است و خواستار دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله می باشند هر چه سریعتر

زمان برای دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله محدود است

به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز , مهندس احمد سلطانی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند ضمن اعلام اینکه زمان برای دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله محدود است گفت : شهروندانی که منازل آنها فاقد استحکام است و خواستار دریافت تسهیلات بلاعوض زلزله می باشند هر چه سریعتر اقدام کنند .

وی در ادامه گفت تسهیلات زلزله در شهرستان زرند ۳۰ میلیون تومان به همراه شش میلیون تومان بلاعوض است و باتوجه به درخواست های مکرر مردم ، مسئولین مربوط در حال رایزنی جهت افزایش میزان این تسهیلات هستند و در صورتی که با افزایش میزان تسهیلات موافقت شود ، این افزایش شامل تمامی واحد های مسکونی تشکیل پروند داده اند خواهد شد.

مهندس سلطانی با اعلام اینکه تاکنون ۱۸۰۰ نفر از شهرهای شهرستان و حدود ۱۲۹۴ نفر از روستاهای شهرستان جهت دریافت تسهیلات زلزله ثبت نام نمودند گفت : از این تعداد ۶۸۲ نفر از شهرها و ۵۴۱ از روستاها معرفی به بانک صورت گرفته است و طی لیست اول تعداد ۵۰۰ نفر جهت دریافت تسهیلات شش میلیون تومان بلاعوض معرفی شده اند .

مهندس احمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار زرندنیوز از همکاری دستگاه های مربوط تشکر کرد و گفت: در بین دستگاه های مربوط بهترین همکاری و پشت کار مربوط به بانک ملت شعبه چمران به مدیریت آقای حسن زاده بوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند افزود: با توجه به فصل سرما و مشکل اسکان ، شهروندان می توانند با تعهد آوار برداری اقدام نمایند.

وی در خصوص ضمانت تسهیلات زلزله گفت: بانک های عامل با قبول اینکه افراد به صورت زنجیره ای می توانند ضمانت یکدیگر را انجام دهند همکاری لازم را دارند و شهروندان نگرانی ضمانت تسهیلات را نداشته باشند.

ایشان در آخر با توجه به اینکه شهرستان زرند زلزله خیز است از شهروندان خواست در صورتی که منزل آنها استحکام لازم در مقابل زلزله را ندارد هرچه زودتر نسبت به مقاوم سازی آن اقدام کنند تا درصورتی که زلزله ای رخ داد عزیزان خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/

خبرنگار : هادی علیزاده

لینک کوتاه

برچسب ها