• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 11:09
  • کد خبر : 21773
  • چاپ خبر

خرید ماشین آلات جدید و نوسازی موتوری شهرداری زرند

رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند : با توجه به گستردگی پروژه های خدماتی و عمرانی درسطح شهر، لزوم و تجهیز شهرداری به ماشین آلات را از ضروریتهای شهرداری دانست . به گزارش زرندنیوز؛ رضا یزدانپناه با اعلام اینکه عملیات خرید سه دستگاه خودروی سنگین از محل اعتبارتخصیص دولت محترم به اتمام رسیده است گفت:با ورود

رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند : با توجه به گستردگی پروژه های خدماتی و عمرانی درسطح شهر، لزوم و تجهیز شهرداری به ماشین آلات را از ضروریتهای شهرداری دانست .

به گزارش زرندنیوز؛ رضا یزدانپناه با اعلام اینکه عملیات خرید سه دستگاه خودروی سنگین از محل اعتبارتخصیص دولت محترم به اتمام رسیده است گفت:با ورود ماشین الات جدید به سیستم شهرداری علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه ها باعث تسریع در انجام فعالیتهای عمرانی شهرداری خواهد شد .

رضا یزدانپناه با اعلام این موضوع که تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری بر ارتقای سرعت و کیفیت خدمات اثر گذار خواهد بوداظهار داشت :در فاز اول اجرای نوسازی سیستم موتوری شهرداری یک دستگاه بیل بکهو خریداری و به سیستم شهرداری وارد شده است.

وی به خرید دو دستگاه بنز کمپرسی ده تن ،یک دستگاه جرثقیل نیز اشار کرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی پروژه های خدماتی و عمرانی درسطح شهر، تقویت ناوگان موتوری شهرداری بیش از اندازه احساس می شد .

سرپرست شهرداری زرند در ادامه افزود:سعی داریم با ارائه یک برنامه اصولی از ماشین آلات جدید در جهت افزایش راندمان کاری و کاهش هزینه های بهره مند گردیم .

وی در پایان از همه مسئولین محترم کشوری و استانی که درخواست بحق شهرداری را در رابطه با تخصیص اعتبارمذکور ،عنایت ویژه ای داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: اینجانب و همکارانم جهت دریافت ماشین آلات تلاش نموده ایم و خدای ناکرده قصد مصادره و ثبت این اقدام ارزشمند را بنام خود نداریم .

 

انتهای پیام/ روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها