• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 4:23
  • کد خبر : 2182
  • چاپ خبر

رژه موتوری و خودروئی بسیجیان شهرستان زرند

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز ازاد سازی خرمشهر رژه موتوری و خودروئی  بسیجیان شهرستان زرند برگزار شد شرکت کنندگان از مسیر ناحیه مقاومت بسیج  با عبور از خیابانهای اصلی شهر تا گلزار شهدای گمنام حرکت کردند و با حضور در جوار شهدای گمنام  و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با ارمانهای

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز ازاد سازی خرمشهر رژه موتوری و خودروئی  بسیجیان شهرستان زرند برگزار شد
شرکت کنندگان از مسیر ناحیه مقاومت بسیج  با عبور از خیابانهای اصلی شهر تا گلزار شهدای گمنام حرکت کردند و با حضور در جوار شهدای گمنام  و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با ارمانهای والای حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان نمودند .
به همین مناسبت ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه فجر این شهرستان برگزار شد و بسیاری از بیماران به طور رایگان تحت درمان قرار گرفتند .
جمعی از مسئولین اجرائی هم با حضور در خانواده شهدا و جانبازان از مقام والای شهدا و جانبازان تجلیل کردند.
  مسابقات مختلف ورزشی از جمله طناب کشی و کوهپیمائی ،اعزام جمعی ازخانواده های معظم شهدا به مشهد  از جمله برنامه های سوم خرداد در شهرستان زرند بود .
به گفته سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ،شهرستان زرند در دوران دفاع مقدس بیش از ۶۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این شهرستان از نظر تعداد شهدای روحانی مقام اول استان را داراست .
10 (16) 10 (17) 10 (1) 10 (4) 10 (9) 10 (13) 10 (14) 10 (15)

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود