• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 16:22
  • کد خبر : 2217
  • چاپ خبر

فرمانداران زمینه حضور سلایق مختلف مردمی را در انتخابات فراهم کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: فرمانداران و بخشداران زمینه را برای حضور گروه‌های مردمی با سلایق مختلف رقم بزنند تا انتخاباتی سالم‌، آرام‌، بدون دغدغه و حاشیه داشته باشیم‌. به گزارش زرند نیوز به نقل از کوهبنان امید، حجت‌الاسلام عباس اسلامی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کوهبنان اظهار داشت: همه

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: فرمانداران و بخشداران زمینه را برای حضور گروه‌های مردمی با سلایق مختلف رقم بزنند تا انتخاباتی سالم‌، آرام‌، بدون دغدغه و حاشیه داشته باشیم‌.

به گزارش زرند نیوز به نقل از کوهبنان امید، حجت‌الاسلام عباس اسلامی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کوهبنان اظهار داشت: همه  انسان‌ها اجتماعی آفریده شده‌اند و به واسطه همین فطرت و طبیعت درونی به دنبال مدیریت در جامعه هستند، چون مدیریت از ارکان مهم زندگی اجتماعی است که در سرنوشت مشترک ما نقش دارد.

وی عنوان کرد: مدیریت فقط اختصاص به زندگی اجتماعی انسان‌ها ندارد، در طول تاریخ جنگ‌های فراوانی برای مدیریت صورت گرفته و هیچ کس تا‌کنون مدیر بودن و مدیریت را نفی نکرده است.

اسلامی ادامه داد: حضرت علی (ع) نیز در برابر خوارج برداشت غلط آنان را متذکر شده‌‌ و فرمودند مردم نیاز به مدیر دارند تا اقامه کننده‌ حق باشد و مردم را به سوی تعالی رهنمو‌ن کند.

مدیر‌کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان با استناد به کلمات گوهر بار امام صادق (‌ع‌) تأکید کرد: هیچ جامعه‌ای‌ نمی‌تواند بی‌نیاز از فقیهی آگاه باشد و چه بسا نبود رهبری در برخی از جوامع سبب ریختن خون‌های زیادی ‌می‌شود.

وی گفت‌: وجود مدیری آگاه و توانمند در جامعه سبب نشاط و امید‌واری جامعه می‌شود، لذا شاهدیم که مدت حکومت و ولایت حضرت علی (ع) کوتاه بود، اما بینش ایشان در حکومت قرآنی بود و قرآن مسئولیت را نوعی امانت می‌داند.

اسلامی بیان داشت‌: کسی که مسئولیتی به دوش می‌گیرد باید توانمند باشد تا به نحو احسن انجام وظیفه کند و مردم نیز در قبال امانت مسئول هستند و باید آن را به دوش افراد صالح و متدین بسپارند که این خود از استبداد و خود‌رایی مدیران جلوگیری می‌کند‌.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با مردم با مهربانی و لطف برخورد کنند و به همه مردم نگاه یکسان داشته باشند، فرماندار باید با درایت و تدبیر بر‌اساس شعارهای دولت منتخب انجام وظیفه کند و اهداف ریاست جمهوری را به پیش ببرد، شفاف بودن با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد که اگر چنین شد اعتماد مردم را جلب کرده است.

مدیر‌کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: کوهبنان شهرستانی بدون مشکل امنیتی است و مشکل اجتماعی‌، قتل و غارت و سرقت ندارد.

وی ابراز داشت‌: در سال جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که هر دوی این انتخابات از جایگاه مهم و اساسی برخوردار هستند ما امانتدار مردم در این عرصه هستیم چرا که بیشترین نگرانی مردم در بحث انتخابات است‌.

اسلامی افزود: باید زمینه برای حضور مردم با هر سلیقه و گرایشی را فراهم کنیم تا حضور حد‌اکثری که خواسته مقام معظم رهبری است را رقم بزنیم که ‌پس از انتخابات و اعلام نتایج رضایت مردم را در پی داشته باشد‌.

وی اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران باید تلاش کنند زمینه را برای حضور گروه‌های مختلف رقم بزنند تا انتخاباتی سالم‌، آرام‌، بدون دغدغه و حاشیه داشته باشیم‌.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود