• تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 9:42
  • کد خبر : 2233
  • چاپ خبر

تشکلهای غیر دولتی بازوی قدرتمند مدیرانند

  به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند و جمعی از مسئولین ومعاونین ادارت شهرستان دومین جلسه سازمانهای مردم نهاد در محل فرمانداری زرند تشکیل شد . علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در ابتدای این نشست ضمن تبریک

 
به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند و جمعی از مسئولین ومعاونین ادارت شهرستان دومین جلسه سازمانهای مردم نهاد در محل فرمانداری زرند تشکیل شد .
علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خواستار بررسی مشکلات سازمانهای مردم نهاد شد .
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند از مشکلات این نهادها گفت و تصریح کرد: عدم راهنمائی و عدم اختیارات کافی به این سازمانها باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای این سازمانها شده است.
علی صادق زاده تصریح کرد: با یک برنامه ریزی اصولی می توانیم بسیاری از امورات شهرستان را  با همکاری این نهادها و ادارات سطح شهر به سرانجام برسانیم.
وی در ادامه افزود: این تشکلها باید به عنوان یک موسسه پژوهشی مورد استفاده قرار گیرند وارتباط باشهروندان واستفاده از نظرات آنها نیز میتواند در این خصوص تاثیر گذار باشد.


صادق زاده در پایان افزود:این تشکلهای غیر دولتی می تواند به عنوان یک بازوی قدرتمند و توانمند برای ادارات  به حساب آید.
اعضاء این جلسه نیز در ادامه به ارائه گزارش و نظرات خود پرداختند .

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود