• تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 9:53
  • کد خبر : 2243
  • چاپ خبر

تجلیل از خیرین مدرسه فرهیختگان زرند

  با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، حمید صادقی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش زرند، جمعی از مدیران و انجمن اولیاء و مربیان مدرسه فرهیختگان از خیرین این مدرسه تقدیر شد. به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / در ابتدای این مراسم خانم عبدالله

 
با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، حمید صادقی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش زرند، جمعی از مدیران و انجمن اولیاء و مربیان مدرسه فرهیختگان از خیرین این مدرسه تقدیر شد.

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / در ابتدای این مراسم خانم عبدالله زاده مدیر این آموزشگاه ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی شهرستان گفت: انجمن های اولیاء و مربیان به عنوان بازوانی پرتوان برای آموزشگاه ها می باشند.

وی افزود: باکمک اعضاء و خیرین تا کنون توانسته ایم گام های مؤثری در جهت ارتقاء و تجهیز این آموزشگاه برداریم و این فعالیت ها همه از سوی خیرین و اعضاء انجمن صورت گرفته است.

صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز از مدرسه به عنوان محلی برای بهروری و کانون محلات نام برد و گفت: اعتماد جامعه به مدرسه و مدرسه به خانواده می تواند جامعه را به سمت روشنی و امید هدایت نماید.

وی حضور خیرین در مدارس را عاشقانه توصیف کرد و گفت: فعالیت های خوب و مؤثری در این آموزشگاه انجام گرفته است که امیدواریم سایر مدارس با الگو برداری از این مدرسه در جهت تقویت آموزشگاه های خود اقدام نمایند.

مدیریت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه فقط مختص تعلیم و فراگیری دانش نمی باشد، بلکه تربیت نیز در این مکان ها باید در رأس برنامه های مدارس قرار گیرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از خیرین این مدارس تقدیر شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود