• تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 9:56
  • کد خبر : 2246
  • چاپ خبر

برخورد جدی با توزیع کنندگان کودهای تقلبی و غیر استاندارد

  اولین ستاد نظارت بر کنترل عرضه مواد کودی شهرستان زرند به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی تشکیل شد. وفور کودهای تقلبی و استفاده کشاورزان از این نوع کودها به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند

 

اولین ستاد نظارت بر کنترل عرضه مواد کودی شهرستان زرند به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی تشکیل شد.

وفور کودهای تقلبی و استفاده کشاورزان از این نوع کودها

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / در ابتدای این نشست مهندس زارعی از تغذیه اصولی و صحیح گیاهان و لزوم فراهم کردن بستر تولید محصولات کشاورزی گفت و تصریح کرد: متأسفانه وفور کودهای تقلبی و استفاده کشاورزان از این نوع کودها باعث بروز مشکلاتی برای کشاورزان شده است.

مهندس زارعی تصریح کرد: این جلسه به منظور جلوگیری از سنتی فکر کردن کشاورزان و جلوگیری از متضرر شدن بخش کشاورزی است.

وی افزود: استفاده ناصحیح از کودهای تقلبی مشکلات زیادی در کشاورزی به وجود آورده که همکاری سازمان ها و ارگان ها از جمله تعزیرات حکومتی را در این خصوص می طلبد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی زرند تصریح کرد: حدود یک سال نظارت بر عرضه کود در سطح شهر در حال انجام می باشد و خوشبختانه با این روش شاهد کاهش عرضه این گونه کودها در سطح شهرستان می باشیم.

خنجری فرماندار زرند نیز در این جلسه از توجه ادارات ذیربط به بخش کشاورزان تقدیر کرد، گفت: در خصوص ارائه کودهای تقلبی باید بر فروشندگان و کسانی که در این خصوص فعالیت می کنند بیشتر و بهتر نظارت شود.

برخورد جدی با توزیع کنندگان کودهای تقلبی و غیر استاندارد

وی از برخورد جدی با توزیع کنندگان کودهای تقلبی و غیر استاندارد گفت و افزود: در صورت شناسائی و معرفی افرادی از سوی مراجع قانونی ذیربط با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

خنجری فرماندار زرند تصریح کرد: فرمانداری زرند آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با جهاد کشاورزی اعلام می دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود