• تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 7:32
  • کد خبر : 2256
  • چاپ خبر

بازدید خنجری فرماندار زرند از کانون فرهنگی تربیتی تبیان شهر زرند

  حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و مداحی رئیس مرکز فنی و حرفه ای از کانون فرهنگی تربیتی تبیان شهر زرند دیدار کردند. به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / در این بازدید خانم ایزدی مسئول این کانون از فعالیت های این

 dsc-az
حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و مداحی رئیس مرکز فنی و حرفه ای از کانون فرهنگی تربیتی تبیان شهر زرند دیدار کردند.

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / در این بازدید خانم ایزدی مسئول این کانون از فعالیت های این کانون تحت نظر کمیته امداد امام (ره) گفت و تصریح کرد: در این کانون کلیه مددجویان کمیته امداد امام با فراگیری آموزش های لازم در خصوص فعالیت های خانگی و خودکفائی فعالیت خواهند کرد.

ایزدی مسئول کانون فرهنگی تربیتی تبیان گفت: برگزاری کلاس های قرانی (حفظ، ترتیل، روخوانی و روانخوانی قرآن) ویژه دانش آموزان پسر، دختر، مادران و پدران در طول سال، برگزاری کلاس های هنری از جمله تابلو فرش، نقاشی روی شیشه، پته دوزی، پنته کاری، مینا کاری، خیاطی، پرده دوزی و شیرینی پزی از برنامه های این کانون در طول سال می باشد.

وی با اعلام اینکه سالانه نزدیک به ۶۰۰ الی۷۰۰ نفر در این کانون آموزش می بینند، افزود: کلیه فعالیت های این کانون در راستای اشتغالزائی می باشد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این مرکز گفت: وجود این گونه مراکز علاوه بر ایجاد اشتغال باعث رونق بازار تولید نیز خواهد شد.

IMG-20150526-WA0021

وی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه نهادهای دولتی و مراکز فرهنگی اجتماعی شاهد رونق و پیشرفت باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند دایر بودن این مرکز در کلیه ایام سال را یکی از مزایای خوب این کانون دانست و تصریح کرد: همکاری و همراهی همه مدیران در برگزاری و تشکیل این کانون ستودنی است.

IMG-20150526-WA0014

شایان ذکر است فرماندار زرند ضمن بازدید از کلاس های این کانون از نزدیک در جریان فعالیت های کانون نیز قرار گرفت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود