• تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 19:39
  • کد خبر : 22560
  • چاپ خبر

راه‌های مبارزه با مواد مخدر در زرند موفق نبوده است

راه‌های مبارزه با مواد مخدر در زرند موفق نبوده است معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: متاسفانه با وجود اقدامات ارزشمندی که در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان زرند انجام گرفته، اما این اقدامات نتوانسته به صورت حداکثری مفید باشد.  به گزارش زرندنیوز , علی صادق‌زاده پیش از ظهر

راه‌های مبارزه با مواد مخدر در زرند موفق نبوده است
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: متاسفانه با وجود اقدامات ارزشمندی که در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان زرند انجام گرفته، اما این اقدامات نتوانسته به صورت حداکثری مفید باشد.

 به گزارش زرندنیوز , علی صادق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند، به اهمیت پیشگیری و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی‌های مربوطه اشاره و اظهار داشت: متاسفانه با وجود اقدامات ارزشمندی که در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان زرند انجام گرفته، اما این اقدامات نتوانسته به صورت حداکثری مفید باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند اضافه کرد: ما شاهد آن هستیم که ۷۰ درصد ورودی‌های زندان‌های ما در بحث مواد مخدر است که این موضوع  تلاش همه جانبه اعضاء این شورا در کاهش اینگونه ناهنجاری‌ها را می‌طلبد.

وی ضمن اشاره به آمار ۹ هزار تنی تولید مواد مخدر در کشور افغانستان و اینکه کشور ایران به خصوص استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان به عنوان یکی از راه‌های بسیار مهم مواصلاتی قاچاق مواد مخدر از کشور مبدا به کشور مقصد هستند، گفت: اعضا این شورا باید ضمن رصد و کشف بازار مصرف و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در سطح شهرستان، به موضوع فرهنگ سازی‌های مربوطه نیز در سطح جامعه توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها