• تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 19:54
  • کد خبر : 22564
  • چاپ خبر

فقدان مرکز فوریت‌های پلیس کلانتری در شعبجره‌ی زرند

فقدان مرکز فوریت‌های پلیس کلانتری در شعبجره‌ی زرند فرماندار زرند، به همراه جمعی از مدیران و مسوولان زرندی از روستای شعبجره بخش یزدان‌آباد این شهرستان دیدار کردند. به گزارش زرندنیوز , در این مراسم دهیار و اعضای شورای اسلامی به بیان مسائل و مشکلات روستا از جمله بحث نبود و فقدان مرکز فوریت‌های پلیس کلانتری

فقدان مرکز فوریت‌های پلیس کلانتری در شعبجره‌ی زرند

فرماندار زرند، به همراه جمعی از مدیران و مسوولان زرندی از روستای شعبجره بخش یزدان‌آباد این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش زرندنیوز , در این مراسم دهیار و اعضای شورای اسلامی به بیان مسائل و مشکلات روستا از جمله بحث نبود و فقدان مرکز فوریت‌های پلیس کلانتری در روستا که باعث بروز برخی ناامنی‌ها در سطح روستا شده است، همچنین با توجه به جمعیت ۲ هزار نفری این روستا و کمبود امکانات پزشکی از جمله نبود مرکز بهداشتی و یا خانه بهداشت در روستا که مشکلات عدیده‌ای در بحث سلامت و درمان برای اهالی روستا پیش آمده سخن گفتند.

خشکسالی‌ها و به تبع آن بروز ریزگردها و همچنین ضعیف و کند بودن خط‌وط ارتباطی تلفن همراه و اینترنت در سطح روستا از دیگر موارد مورد اشاره بود.

زرند همچنین امروز نشستی پیرامون بررسی گونگی همکری شرکت کرمان پتک با شهرداری این شهرستان داشت تا این سرمایه‌گذار را برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی در خدمت داشته باشند.

در این نشست ماشاالله زنگی‌آبادی آمادگی شرکت خود را برای انجام پروژه‌های عمرانی شهر زرند در جهت برطرف کردن پاره‌ای از مشکلات موجود در معابر شهر زرند را اعلام کرد.

خنجری فرماندار زرند نیز ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها گسترش یافته تا شهر زرند پیشرفت کرده و آبادانی آن به مردم این شهر برسد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها