• تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 22:24
  • کد خبر : 22569
  • چاپ خبر

شروع به کار هیئت فوتبال در بخش یزدان آباد

شروع به کار هیئت فوتبال در بخش یزدان آباد مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار و افتتاح هیات فوتبال بخش یزدان آباد برگزار شد به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز ، مهندس ابوذر شهابی بخشدار یزدان آباد در سخنانی طی این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئولین و ورزشکاران گفت : بی تردید قهرمانان اصلی انقلاب اسلامی شهدایی بودند

شروع به کار هیئت فوتبال در بخش یزدان آباد

مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار و افتتاح هیات فوتبال بخش یزدان آباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری زرندنیوز ، مهندس ابوذر شهابی بخشدار یزدان آباد در سخنانی طی این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئولین و ورزشکاران گفت : بی تردید قهرمانان اصلی انقلاب اسلامی شهدایی بودند که با نثار جان خویش در راه اسلام و انقلاب به سعادت واقعی در دنیا و آخرت نائل شدند و بر همگی ما واجب است در پاسداری از ارزشها و آرمان های شهدا و تداوم راه انقلاب اسلامی همچون همیشه محکم و استوار قدم برداریم.

وی در ادامه گفت : با توجه به وسعت و گستردگی بخش یزدان آباد با بررسی های کارشناسی شده اقدامات لازم در خصوص تشکیل هیئت فوتبال این منطقه انجام شد و هم اکنون شاهد شروع بکار این هیئت هستیم.

مهندس شهابی ضمن مهم برشمردن شاخصه ورزش در هر منطقه افزود : یکی از مهمترین اقدامات دولت در بخش یزدان آباد اختصاص بودجه به امر توسعه اماکن ورزشی بود بطوریکه هم اکنون شاهد بهره برداری از چهار زمین چمن مصنوعی در مرکز و روستاهای این منطقه هستیم.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی یزدان آباد در تمامی رشته ها گفت : دهیاران روستاها را موظف کرده ایم تا اهمیت و کمک به بحث ورزش را در اولویت کاری خود قرار دهند

بخشدار یزدان آباد همچنین اظهار داشت : بدون شک هیچ کاری بدون مشارکت مردم به نتیجه نمیرسد و جا دارد خیرین عزیز برای گسترش اماکن و زیرساخت های ورزشی به کمک دولت بیایند.

در ادامه این مراسم آقای محمود ایزدی رییس هیات فوتبال بخش یزدان آباد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ورزشکار کشور و منطقه یزدان آباد گفت : شهدا می توانند بهترین الگو جهت رسیدن به حد اعلای اخلاق حرفه ای یک ورزشکار باشند.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای بخش یزدان آباد در زمینه رشته فوتبال افزود : فعالیت و حضور پررنگ تیم های این بخش در لیگ های شهرستان و استان بیانگر این موضوع است.

رییس هیئت فوتبال بخش یزدان آباد در ادامه هدف از تشکیل این هیئت را بسط و گسترش این رشته در مرکز بخش یزدان آباد و همچنین مناطق کم برخوردار دانست و گفت : امیدواریم در آینده شاهد حضور استعدادهای ناب این بخش در تیم های مطرح فوتبال باشیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای ورزشکار یزدان آباد با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد و احکام اعضای هیئت فوتبال بخش یزدان آباد به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها