• تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1397 - 23:26
  • کد خبر : 22604
  • چاپ خبر

برای پیشرفت کشور به کالای خارجی «نه» بگوییم

امام جمعه زرند با بیان اینکه اگر کشور بخواهد پیشرفت کند باید همه وارد میدان عمل شوند، گفت: برای رسیدن به این مهم باید به صورت دسته جمعی به کالای خارجی «نه» بگوییم تا کارخانه‌ها رونق پیدا کنند و اقتصاد کشورمان از نفت جدا شود. به گزارش زرند نیوز، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در

امام جمعه زرند با بیان اینکه اگر کشور بخواهد پیشرفت کند باید همه وارد میدان عمل شوند، گفت: برای رسیدن به این مهم باید به صورت دسته جمعی به کالای خارجی «نه» بگوییم تا کارخانه‌ها رونق پیدا کنند و اقتصاد کشورمان از نفت جدا شود.

به گزارش زرند نیوز، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان زرند، با اشاره به شعار سال و لزوم خرید کالای ایرانی، اظهار کرد: مسوولان نیز در این راستا باید تمام توان خود را به کار گرفته و از کارگر ایرانی که کالای داخلی را تولید می‌کنند حمایت جدی داشته باشند.

امام جمعه زرند با اشاره به واردات بی‌رویه کالاهای خارجی بی‌کیفیت، گفت: باید مقابل افرادی که کالاهای خارجی را وارد می‌کند ایستاد زیرا کالاهای خارجی ضربه مهلکی به چرخ اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی بر لزوم تقویت کیفیت تولیدات داخلی تاکید و ابراز داشت: تبلیغات مناسبی برای کالاهای ایرانی باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سرنوشت کشور به دست خودمان رقم می‌خورد عنوان کرد: باید با حمایت از تولیدات ایرانی به مسئله اشتغال در کشور کمک کرده و همه مسوولان، دولت و مردم باید از کالای ایرانی حمایت واستفاده کنند تا اشتغال در کشور صورت گرفته و کارخانه‌ها رونق پیدا کنند .

امام جمعه زرند با بیان اینکه اگر کشور بخواهد پیشرفت کند باید همه وارد میدان عمل شوند، گفت: برای رسیدن به این مهم باید به صورت دسته جمعی به کالای خارجی «نه» بگوییم تا کارخانه‌ها رونق پیدا کنند و اقتصاد کشورمان از نفت جدا شود.

وی با اشاره به اینکه‌ استفاده از کالای خارجی خیانت به کشور است، تاکید کرد: همه مراجع فتوا دادند اگر کسی بخاطر کمک به اقتصاد کشور کالای ایرانی بخرد ثواب واجر برایش می‌نویسند.

ابراهیمی همچنین با گرامیداشت ماه رجب و تقارن آن با ایام نوروز اظهار داشت: رفتار و گفتار ما باید خدایی باشد و استغفار در این ماه سبب شناخت و رستگاری انسان می‌شود. وی با توجه به نزدیکی شدن به روزهای اعتکاف بیان کرد: اعتکاف یک معجونی از همه عبادات است لذا نباید این ثواب و موقعیت بزرگ ر از دست داد.

وی از اهمیت ورود سرمایه‌گذار گفت و تصریح کرد: مدیران و مسوولان شهرستان برای همه سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده وبا آغوش باز از همه با تمام امکانات پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام/ فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود