• تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397 - 23:56
  • کد خبر : 22606
  • چاپ خبر

پنجمین دوره مسابقات قویترین مردان شهر خانوک

به گزارش زرند نیوز ، با همکاری هیئت های ( حضرت علی اکبر ، کفن پوش عباسی و شهداء ) پاسگاه انتظامی ، مرکز بهداشتی و درمانی و شهرداری خانوک روز گذشته در محل بستر رودخانه فصلی شهر خانوک برگزار شد. در این مسابقات برنامه های متنوعی اعم نمایش گروه تئاتر و هنرنمایی نوجوانان باستانی

به گزارش زرند نیوز ، با همکاری هیئت های ( حضرت علی اکبر ، کفن پوش عباسی و شهداء ) پاسگاه انتظامی ، مرکز بهداشتی و درمانی و شهرداری خانوک روز گذشته در محل بستر رودخانه فصلی شهر خانوک برگزار شد.

در این مسابقات برنامه های متنوعی اعم نمایش گروه تئاتر و هنرنمایی نوجوانان باستانی کار زورخانه ی ذوالفقار شهر خانوک و مجری گری آقای حسین اسدی خانوکی بازیگر و مجری توانمند استان کرمان و … نیز برای عموم اجرا شد.
اهم این برنامه این بود که آقایان سید حسن و سید احمد اسدی ( منتخبین شورای اسلامی شهر خانوک ) به همراه تعدادی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از این مسابقات دیدن کردند.

جناب آقای عباس منصوری به عنوان مسئول مسابقات فرهنگی ،آقای علی درکاله داور و آقایان رسول پور استرآبادی و محسن اسدی به عنوان کمک داور انجام وظیفه نمودند.

آیتم های این دوره از مسابقات به شرح ذیل بود ؛
۱_حمل دوعدد چمدان به وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مسافت ۱۶ متر
۲_بالا کشیدن وزنه ۵۵ کیلو گرمی در ارتفاع ۴٫۵ متری
۳_آیتم سه گانه شامل؛
غلتاندن لاستیک لودر در دو مرحله به وزن ۱۰۰ کیلو گرم، بالا بردن کنده ( تنه درخت ) به وزن ۳۵ کیلو گرم در سه مرحله ، حمل چمدان به صورت بین پایی به وزن ۹۰ کیلوگرم به مسافت ۱۰ متر
۴_ پرتاب ۶ حلقه لاستیک پژو از روی مانع به ارتقاع ۴٫۵ متر
۵_ کشیدن خودروی نیسان به وزن سه تن و دویست کیلوگرم / به مسافت ۱۷ متر
۶- چرخاندن آسیاب به وزن ۱۷۰ کیلوگرم

در این دوره از مسابقات ۷ نفر شرکت کننده حضور داشتند که در پایان آقایان :

علی اسدی قهرمان مسابقه
سید رسول حجتی نایب قهرمان
حمید جمالی زاده و مجتبی عرب پور (مشترکا) مقام سوم را کسب کردند.

جوایز این مسابقه برای قهرمان سیصد و پنجاه هزار تومان ، نایب قهرمان دویست و پنجاه هزار تومان و نفرات سوم هرکدام یکصد و پنجاه هزار تومان که جوایز در شب میلاد حضرت علی (ع) به نفرات برتر اهدا می گردد.
ضمنا علاوه بر جوایز نقدی به هر کدام از برندگان کمک هزینه سفر مشهد مقدس توسط شهردار محترم جناب آقای مهدی اسدی به مبلغ دویست هزار تومان اهدا می گردد.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها