• تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 18:37
  • کد خبر : 2265
  • چاپ خبر

جشن بزرگ روز جوان در کوهبنان

جشن بزرگ روز جوان در کوهبنان پرداختن به مشکلات جوانان باید دغدغه ی همه ی مسوولان باشد.. به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری کوهبنان/ به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر وروز جوان جشنی به همت شهرداری کوهبنان و روابط عمومی اداره آموزش وپرورش در سالن این اداره برگزار شد.این جشن با

جشن بزرگ روز جوان در کوهبنان

پرداختن به مشکلات جوانان باید دغدغه ی همه ی مسوولان باشد..

به گزارش زرند نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری کوهبنان/ به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر وروز جوان جشنی به همت شهرداری کوهبنان و روابط عمومی اداره آموزش وپرورش در سالن این اداره برگزار شد.این جشن با حضور امام جمعه فرماندار شهردار وفرمانده مقاومت بسیج و حضورمهمان ویژه دکتر محمدرضا عریضی صبح امروز برگزار شد.

یاسر محسنی شهردار کوهبنان ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت علی اکبر وروز جوان،جوانان را مهم ترین وکار آمدترین قشر اجتماع خواند وافزود:

جوانان، سرمایه های عظیم هر کشورند و رشد و تعالی هر جامعه، به نیروی جوان آن بستگی دارد. از این رو، این قشر ارزشمند جامعه، همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

IMG-20150529-WA0016

وی افزود:

گردش چرخ های عظیم اقتصادی وصنایع سخت و سنگین، با دست توانا و قدرتمند جوانان انجام می گیرد در واقع نسل جوان، مایه امیدواری یک ملت می باشد.

محسنی یادآور شد:جوان مملوء از نیازمندی ها و تمایلات می باشد که شناخت درست و جهت دهی صحیح به این نیازها، موجبات رشد و تکامل جوانان را درعرصه های مختلف زندگی فراهم می آورد.

IMG-20150529-WA0014

وی توجه وپرداختن به مساءل و مشکلات جوانان را تکلیف هر مسوول خواند وافزود:دغدغه ی هر مسوول باید رسیدگی به مشکلات جوان و ترفیع نیازهایش باشد وبااستفاده از نیروی جوانان در تصمیمات و برنامه ها به عنوان مشاوران جوان، مشارکت اجتماعی جوانان را فزونی بخشد.

محسنی خاطر نشان کرد:برگزاری جشن های شاد ومفرح و کنسرت های موسیقی و پرداختن به ورزش جوانان در قالب تجهیز پارک ها و مکان های ورزشی به بهترین امکانات، از جمله برنامه های شهرداری در راستای ارج نهادن به نیروی جوان می باشد.

وی در پایان از دکتر حاذق و نمونه ی شهر کوهبنان که از سال ۷۳ به مدت ۲۳ سال جوانی خود را وقف خدمت به این شهر کرده است تجلیل وقدردانی کرد..

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود