• تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1397 - 17:28
  • کد خبر : 22655
  • چاپ خبر

بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد در همه نقاط کشور است

بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد در همه نقاط کشور است بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد در همه نقاط کشور است تا از این طریق از دو نعمت سلامتی و امنیت بهره مند شوند که پس از پیروزی انقلاب دستیابی به این هدف نیز امکان پذیر شده است. به گزارش

بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد در همه نقاط کشور است

بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد در همه نقاط کشور است تا از این طریق از دو نعمت سلامتی و امنیت بهره مند شوند که پس از پیروزی انقلاب دستیابی به این هدف نیز امکان پذیر شده است.

به گزارش زرندنیوز , صبح امروز حبیب الله خنجری فرماندار زرند در بازدید سرزده از خانه بهداشت روستای جرجافک زرند ضمن بررسی مسائل و مشکلات این مرکز بهداشتی از نزدیک اظهار داشت بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد در همه نقاط کشور است تا از این طریق از دو نعمت سلامتی و امنیت بهره مند شوند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستیابی به این هدف نیز امکان پذیر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند با بیان اینکه خانه بهداشت تاسیس شده در یک روستا می تواند ساکنان سایر روستاهای مجاور خود را هم پوشش دهد از خانه‌های بهداشت روستائی بعنوان نماد توسعه نظام مراقبت‌های اولیه سلامت یاد نمود و تاکید کرد: خانه های بهداشت اثرات ارزشمندی در ارتقاء و بهبود شاخص‌های سلامت جامعه داشته و دارند.

فرماندار زرند با تاکید براینکه منطقه جرجافک از مناطق خوش آب و هوای شهرستان زرند هست و نقش مهمی در جذب توریست و گردشگر ایفا می کند افزود : نظر به اینکه اکثر ساکنین محلی این روستا را افراد کهنسال تشکیل می دهند بایستی مورد توجه بیشتری قرار کیرند .

شایان ذکر است در این بازدید سرکار خانم طیبه محمدی بهورز خانه بهداشت روستای جرجافک که مسئولیت شورای اسلامی این محل را نیز بعهده دارد گزارشی از فعالیتهای مراقبتی و بهداشت و درمان این مرکز بهداشتی ارائه نمود .

لازم به یاد آوریست : فرماندار زرند قبل ازاین بازدید با حضور در گلزار شهدای روستای جرجافک با قرائت فاتحه با آرمان های والای شهیدان این منطقه تجدید بیعت نمودند .

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

لینک کوتاه

برچسب ها