• تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1397 - 20:30
  • کد خبر : 22658
  • چاپ خبر

لزوم تکمیل باند دوم جاده زرند کرمان

لزوم تکمیل باند دوم جاده زرند کرمان فرماندار زرند گفت: بهره‌برداری و تکمیل قسمت باقیمانده باند دوم جاده زرند کرمان از مطالبات مهم و به حق مردم این شهرستان بوده که باید اعتبارات آن تامین شود. به گزارش زرندنیوز , حبیب‌الله خنجری پیش از ظهر امروز در دیدار با معاونان استاندار کرمان، اظهار داشت: ورود

لزوم تکمیل باند دوم جاده زرند کرمان

فرماندار زرند گفت: بهره‌برداری و تکمیل قسمت باقیمانده باند دوم جاده زرند کرمان از مطالبات مهم و به حق مردم این شهرستان بوده که باید اعتبارات آن تامین شود.

به گزارش زرندنیوز , حبیب‌الله خنجری پیش از ظهر امروز در دیدار با معاونان استاندار کرمان، اظهار داشت: ورود زرند به عنوان اولین شهر کشور به شبکه ملی جوامع ایران، اقدامات صورت گرفته در زمینه تولید برق با استفاده از انرزی‌های پاک و تجدید پذیر و برپایی جشنواره‌های متعدد برخی از اقدامات انجام شده در سال گذشته هستند.

فرماندار زرند برپایی بیش از ۲۷ جشنواره در سال ۹۷ که تقویم آن در شهرستان تهیه و تدوین گردیده را یکی از برنامه‌های مهم سال جاری عنوان کرد و گفت: صنعت گردشگری در زرند جایگاه و اهمیت خاصی در بین مردم و مسوولان پیدا کرده و امیدواریم در آینده نیز در این زمینه سرآمد باشیم.

وی به اعتبارات لازم برای انجام پروژه‌های عمرانی شهرستان زرند پرداخت و در این باره خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و تکمیل قسمت باقیمانده باند دوم جاده زرند کرمان از مطالبات مهم و به حق مردم این شهرستان و سایر شهرستان‌های شمال استان بوده که باید اعتبارات آن تامین شود.

محمدجواد فدایی معاون امور هماهنگی، اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمان  نیز در این دیدار از مساعدت و همکاری  استانداری در خصوص اعتبارات لازم برای شهرستان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های شهرستان خبر داد.

حمید ذکاء اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان هم به حل مشکلات مر بوط به روستاهای فاقد دهیاری مصوب تاکید کرد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها