• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 13:59
  • کد خبر : 22661
  • چاپ خبر

بلوار بهشت شهرک زیتون به زودی آسفالت می شود

به گزارش زرند نیوز ، مهندس مهدلو شهردار زرند در بازدید از روند تسطیح و زیر سازی بلوار بهشت(شهرک زیتون)از آسفالت این خیابان ظرف چند روز اینده خبر داد . مهندس مهدلو در این بازدید از عزم جدی شهرداری در ساماندهی معابر خاکی شهر زرند گفت و تصریح کرد: سعی داریم در سال جاری با

به گزارش زرند نیوز ، مهندس مهدلو شهردار زرند در بازدید از روند تسطیح و زیر سازی بلوار بهشت(شهرک زیتون)از آسفالت این خیابان ظرف چند روز اینده خبر داد .
مهندس مهدلو در این بازدید از عزم جدی شهرداری در ساماندهی معابر خاکی شهر زرند گفت و تصریح کرد: سعی داریم در سال جاری با استفاده از ظرفیتها و توان عملیاتی خود نیروهای شهرداری خدمات موثری را در زمینه آسفالت به شهروندان ارائه دهیم .
شهردار زرند گفت: نیمی از بلوار بهشت در سالهای گذشته آسفالت شده است و ما سعی داریم لاین دوم این مجموعه را زیر پوشش آسفالت ببریم .
منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه این معبر با مساحت۶۴۸۰متر مربع حداکثر تا ده روز آینده آسفالت خواهد شد گفت: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیاردو هفتصد میلیون ریال هزینه در نظر گرفته شده است .
وی همچنین در بازدید از بلوار کشاورز از آسفالت این معبر در اینده ای نزدیک خبر داد و گفت:مشارکت شهروندان در اجرای طرح های شهرداری می تواند به تسریع این پروژه ها کمک نماید .
مهندس مهدلو در ادامه از خیابان ۲۰متری محرم نیز بازدید و با اعلام اینکه آسفالت این خیابان به دلیل عبور لوله انتقال آب کشاورزی از وسط این معبر به تاخیر افتاده است گفت:طبق هماهنگی های بعمل آمده با دادستان محترم و اخذ حکم مورد نیاز ظرف چند روز آینده این لوله جمع آوری و خیابان زیر پوشش آسفالت خواهد رفت .

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود