• تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 خرداد 1394 - 13:38
  • کد خبر : 2289
  • چاپ خبر

پیام خنجری فرماندار زرند به مناسبت ارتحال امام راحل (ره)

حبیب الله خنجری فرماندار در پیامی ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به مردم خداجو، همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان زرند تسلیت گفت. یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعی‏ إِلى‏ رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلی‏ فی‏ عِبادی وَ ادْخُلی‏ جَنَّتی‏ در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید تاریخ اسلام

www504

حبیب الله خنجری فرماندار در پیامی ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به مردم خداجو، همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان زرند تسلیت گفت.

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعی‏ إِلى‏ رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلی‏ فی‏ عِبادی وَ ادْخُلی‏ جَنَّتی‏

در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین (ع)، شخصیتی مانند او سراغ ندارد.

در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل ها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (رضوان الله و تعالی علیه) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفت و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به مردم شریف شهرستان زرند تسلیت عرض نموده و  توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود