• تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 13:18
  • کد خبر : 2293
  • چاپ خبر

یادواره ۱۰۰ شهید کارمندی و کارگری ریحانشهر ،حتکن و داهوئیه در مصلی بزرگ ریحانشهر باحضور مسئولسین برگزار شد.

یادواره ۱۰۰ شهید کارمندی و کارگری  ریحانشهر ،حتکن و داهوئیه در مصلی بزرگ ریحانشهر  باحضور مسئولسین برگزار شد. حجت السلام صباحی امام جمعه موقت کرمان گفتند:  نیمه شعبان  میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله را به مردم ریحانشهر تبریک می گویم  و سالروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)

یادواره ۱۰۰ شهید کارمندی و کارگری  ریحانشهر ،حتکن و داهوئیه در مصلی بزرگ ریحانشهر  باحضور مسئولسین برگزار شد.
حجت السلام صباحی امام جمعه موقت کرمان گفتند:  نیمه شعبان  میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله را به مردم ریحانشهر تبریک می گویم  و سالروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) تسلیت عرض می نمایئم  جلسه به نام  و یاد امام و شهدا منعقد شده است.

IMG-20150605-WA0001

امام یاور اسلام و قران و اهلبیت  وفرصت محترمی است یاد امام و شهدا جلسه برگزار شده در دوره غیبت امام  مهدی (عج) موجب انحرافات زیادی در تاریخ اسلام شد این قصه حتی به قبل از تولد امام زمان (عج ) هم بر می گردد.

دوره غیبت هم این فکر  سرمنشع اختلافات شده است همین داعش که اسمش را می شنوید این بلا را از سر کشور های اسلامی دور کند.  خدا لعنت کند امریکا را در زندان های خود شناسایی می کرد  افرادی که می تواند کار عملیاتی انجام بدهند مثل ابوبکر مداحی یک سال در زندان بوده است که ازادش کردن ۸۰۰ ماشین صفر کیلومتر  در اختیار ایشان گذاشتن  و انداختن به جان مردم باکشتان و خون ریزی در حرفهایشان امده که ما مهدی موعود هستیم ماشیعه اقاعدی داریم وانها هم اقاعدی دارند البته اختلافات هم داریم.

IMG-20150605-WA0005
صباحی در ادامه گفت: امام  خمینی رحمت الله علیه یک عالم گران قدر و کم نظیر ودر بعضی جاها بی نظیر بود  و دین را زنده کرد و عملیاتی کرد و پابه میدان گذاشت هرچه از امام بگویم کم گفته ام یک انسان عارف بود آیت الله بهاالدینی آمد زرند در جلسه گذاشت  ۱۵ نفر استادان در جلسه دعوت شدن یکی از ان ها گفت شنیدم درباره امام گفتید ایشان فرمود: دنیا مثل موم توی دست منه اختیارم به دت دیگری و شما این جوری معنا کردی یعنی من اگرولایت تکبیری برخوردار است  روایت است که هر کس کارش را با خدا درست کند خدا کارش را با مردم درست می کند .
وی افزود: آن زمان این جمعیت شهر نصف بود و جای این روستا بود  که ۳۰ شهید دارد چرا این کار را کردن متیع این مرد خدا بودن بهترین و عزیزترین و نزدیک ترین یاران امام همین شهدای گران قدر بودن .
این برنامه با مداحی جواد حسین خانی به پایان رسید.

 

خبرنگار : ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود