• تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 13:19
  • کد خبر : 2295
  • چاپ خبر

خطیب جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته

خطیب جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته  با تبریک ولادت امام زمان (عج)  گفت یکی از شاخصه های مهم منتظران حضرت مهدی (عج) تبعیت مطلق از ولی فقیه زمان است.  و جهان اسلام در انتظار ظهور امام زمان (عج) است تا با حکومت ایشان پرچم عدل و داد در جهان حاکم شود.حجت السلام 

خطیب جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته  با تبریک ولادت امام زمان (عج)  گفت یکی از شاخصه های مهم منتظران حضرت مهدی (عج) تبعیت مطلق از ولی فقیه زمان است. 
و جهان اسلام در انتظار ظهور امام زمان (عج) است تا با حکومت ایشان پرچم عدل و داد در جهان حاکم شود.حجت السلام  ابراهیمی  با تسلیت ایام سوگواری رحلت امام حمینی(ره) هم‌چنین گرامی‌داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ با حرکت بابصیرت و به‌موقع خود در تاریخ جاودانه شدند و هیچگاه از یاد و خاطره تاریخ انقلاب اسلامی فراموش نخواهد شد. وی  افزود:عزت ، سربلندی ، ایران اسلامی   مدیون حضرت امام خمینی (ره) و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با قیام خود همچون چراغ راه ، مردم را از گمراهی و ذلت  نجات داد.
خطیب جمعه زرند در ادامه خاطرنشان کرد: امام حیات معنوی به ما داد و راه روشنی را برای زندگی با عزت را برایمان آشکار کرد. وی بر ادامه راه و آرمان های امام راحل تاکید کرد .
امام جمعه زرند  با گرامیداشت سالروز انتخاب مقام معظم رهبری  گفت یکی از مهمترین دلایل شایستگی مقام معظم رهبری برای جانشینی حضرت امام خمینی (ره) این است که ایشان تئوری فکری امام خمینی (ره) را به خوبی دریافتند و  مکتب حضرت امام را   بخوبی عملیاتی نمودند و روح امام راحل را در خودشان شکوفا نمودند.
وی با بیان اینکه از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت میکنیم  افزود همانطور که مقام معظم رهبری ضمن حمایت از هیات مذاکره کننده کشورمان، چارچوب های دقیقی را مشخص کرده اند، ما نیز با پشتیبانی از تیم مذاکره کننده ، انتظار داریم دربرابر زیاده خواهی بیگانگان محکم و عزتمندانه بایستند. ایا انها امریکائیها و کشورهای غربی حاضرند مراکز هستهای خودشان را به روی دنیا باز بگذارند و دانشمندان انها مورد بازجوئی و مذاکره قرار گیرند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود