• تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 13:23
  • کد خبر : 23063
  • چاپ خبر

افزایش شراب فروشی ، سگ بازی ، شرب خمر و اختلاط زن و مرد در عروسی ها

افزایش شراب فروشی ، سگ بازی ، شرب خمر و اختلاط زن و مرد در عروسی ها به گزارش زرند نیوز ، به مناسبت فرار رسیدن سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه نشت خبری با اصحاب رسانه در دفتر دادستان شهرستان زرند برگزار شد. قویدل دادستان شهرستان زرند اتهامات مهم سال ۱۳۹۶

افزایش شراب فروشی ، سگ بازی ، شرب خمر و اختلاط زن و مرد در عروسی ها

به گزارش زرند نیوز ، به مناسبت فرار رسیدن سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه نشت خبری با اصحاب رسانه در دفتر دادستان شهرستان زرند برگزار شد.

قویدل دادستان شهرستان زرند اتهامات مهم سال ۱۳۹۶ را سرقت ، نزاع ، قاچاق مواد مخدر عنوان نمود و افزود: قطعاً یکی از دلایل اصلی افزایش جرم در جامعه ، کم کاری خانواده ها و مسئولین در شناساندن آسیب های اجتماعی به افراد است.

وی از ریخته شدن قبح حمل سلاح در شهرستان گلایه نمود و افزود : حمل سلاح گرم و یا سرد هر دو مجازات کیفری دارد و دادگستری زرند در سال ۱۳۹۷ با توجه به اصلاح قانون اقدام به جمع آوری صلاح های سرد از سطح بازار و جامعه خواهد نمود.

ایشان با اشاره به افزایش ضرب و جرح عمدی در شهرستان زرند گفت : دستگاه قضائی شهرستان با مغلین امنیت و نظم عمومی برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود.

دادستان شهرستان زرند بحث مطالبه گری به حق و قانونی را حق مردم دانست و از مردم خواست در خصوص کم کاری مسئولین ، نهاد ها و شرکت خواستار حق خود به صورت قانونی باشند .

قویدل ضمن اشاره به ورود ضد ارزش هایی همچون سگ بازی ، شرب خمر و اختلاط زن و مرد در عروسی ها به جامعه گفت : دغدغه اصلی ما باید فرهنگ اصیل ایرانی باشد و نگذاریم این ضد ارزش ها به فرهنگ ما وارد شوند.

حجت الاسلام محمدی ریاست دادگستری زرند ضمن اشاره به هفته قوه قضائیه  و تفکرات و اندیشه شهید بهشتی اصحاب رسانه را که با قلم و فکر خود در راستای اهداف انقلاب حرکت می کنند را جهادگر دانست .

ریاست دادگستری زرند در قسمتی دیگر از سخان خود یکی از مشکلات جامعه که افزایش جرم را به همراه خود دارد، کاهش اعتقادات دینی و مذهبی مردم عنوان نمود و نقش رسانه ها در محافظت از دین مهم برشمرد.

ریاست دادگستری زرند روند رو به افزایش شراب فروشی در شهرستان زرند به خصوص در روستا ها را یکی از اعمال زشت جامعه اسلامی دانست و همکاری مردم در خصوص مبارزه با این موضوع را خواستار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها