• تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 7:47
  • کد خبر : 2307
  • چاپ خبر

جشن پایان دوره پیش دبستانی تمام هوشمند سهیل وسارا برگزار گردید

جشن پایان دوره پیش دبستانی تمام هوشمند سهیل وسارا برگزار گردید به گزارش زرند نیوز / در روزهای پایانی سال تحصیلی، نوآموزان پیش دبستانی خیلی خوشحال هستند چون یک سال خیلی خیلی مهم را پشت سر گذاشتند و البته «جشن پایان دوره» هم که در همه جای میهن عزیزمان برای این گلها و جوانه های

جشن پایان دوره پیش دبستانی تمام هوشمند سهیل وسارا برگزار گردید

15

به گزارش زرند نیوز / در روزهای پایانی سال تحصیلی، نوآموزان پیش دبستانی خیلی خوشحال هستند چون یک سال خیلی خیلی مهم را پشت سر گذاشتند و البته «جشن پایان دوره» هم که در همه جای میهن عزیزمان برای این گلها و جوانه های باغ زندگی برگزار می‌شود، شادی آن‌ها را تکمیل می‌کند.نو‌آموزان خوب و پر‌تلاش پیش دبستانی که عاشق درس و کتاب و مدرسه هستند، حالا می‌خواهند به والدینشان نشان بدهند که چه‌قدر باسوادی خوب است و تا چه اندازه قدردان زحمت‌های مربی های مهربان و والدین عزیزشان هستند و در جشن با شکوه تحصیلی از همه آن‌ها تشکر کنند.

13

از همین رو بچه های پیش دبستانی تمام هوشمند سهیل و سارا پایان دوره تحصیلی پربارشان را در تاریخ نهم خرداد ۱۳۹۴ در تالار بزرگ شهر به همراه والدین دلسوز و مربیان خودشان جشن گرفتند و چه جشنی. برنامه ای که مسئولین محترم پیش دبستانی برای آنها تدارک دیده بودند انصافا تمام عیار بود. شاد، پربار و البته خاطره انگیز.

03

برنامه با قرائت دسته جمعی قرآن توسط کودکان ، آن هم به زبان انگلیسی آغاز شد که خود نوید بخش یک شروع زیبا بود برای جشن. سین برنامه طوری تنظیم شده بود که شاید والدین در طول چند ساعتی که میهمان کودکان خود و مربیان زحمتکششان بودند احساس خستگی نکردند. برنامه های شاد همراه با موسیقی توسط زوج هنرمند شهرمان ، سهیل عزیز و سارای مهربان،که توام بود با حضور کودکان عزیز بر روی صحنه، همچنین شرکت والدین گرامیشان در پاره ای از اوقات در خلال برنامه، خنده را میهمان لبهای حضار کرد تا فضای گرمی را ایجاد کند. در بین مدعوین رئیس محترم شورای شهرستان آقای برهانی نژاد ، کارشناس آموزش ابتدایی آقای محمدی و همچنین کارشناس آموزش پیش دبستانی آقای کارگر و هنرمند فرهیخته شهرمان آقای فرشاد عباسی نیز حضور داشتند.

07

اجرای نمایش های کودکانه شاد همراه با ترانه و موسیقی، مسابقه و سرگرمی، بدون تردید آنقدر زیبا و منظم بود که کمتر کسی دلش میخواست این مراسم تمام شود. در کنار همه اینها حضور تیم مجرب فیلمبرداری صدا و سیمای مرکز کرمان و صدا برداری ثبت لحظات ماندگار را استادانه رقم زد. در طول برگزاری این مراسم سرشار از نور و حرکت و هیاهو، حضور دو چهره هنرمند و محبوب کشوری  رنگ و بوی خاصی را به برنامه داد.

14

نخست آقای علی کمالی مجری با سابقه تلویزیون بر روی صحنه آمدند که خود سالهاست در زمینه کودک فعالیت دارند و مردم استان  کرمان از برنامه های مفرح و زیبایشان خاطرات خوبی در ذهن دارند سپس خانم محبوبه ملایی عروسک گردان مشهور کشورمان که سابق بر این،هنرنماییشان را با عروسک قند عسل در برنامه های سنجد دیده بودیم ، با همان قند عسلش در برنامه شرکت نمودند و شور و هیاهو را میهمان دل همه کردند. سهیل و سارا نیز در تمامی این مدت در بین بچه ها خواندند و گفتند و خندیدند وصد البته خنداندند.

تمامی کسانیکه کارهای این زوج هنرمند و محبوب شهرمان را دنبال میکنند و با آن خاطره دارند،در سالهای گذشته نیز چنین غیرمنتظره های بی نظیری را از ایشان دیده بودند که حاصل تلاش شبانه روزی و خالصانه این دو عزیز بزرگوار است بهمراه گروه هنریشان تحت عنوان “گروه فرهنگی هنری رنگین کمان” .

02

آن چه که در مورد این گروه حائز اهمیت میباشد این است که تقریبا تمامی آیتم های برنامه شامل ترانه، موسیقی، مسابقه، نمایش و … تولید و ابتکار اعضای گروه میباشد که در نوع خود کم نظیر است و شاید بتوان گفت تعدا گروههایی که در سراسر کشور بدین نحو وسیع فعالیت دارند کمتر از انگشتان یک دست است و این خود مایه مباهات برای شهرمان است.

16

تقریبا تمامی آهنگهایی که در این شب به یاد ماندنی اجرا شد از آثار ترانه سرایان گروه آقایان مرتضی کردی و محمد جواد جمالیزاده بود که هر دو از شاعران خوش قریحه شهرستان میباشند و ترکیب و تنوع و انتخاب اشعارشان از سوی سهیل و سارای عزیز یکنواختی را از تمام اجراها دور کرد.

آهنگسازی و تنظیم قریب به اتفاق آثار ،کاری بود از آهنگساز و تنظیم کننده گروه، آقای  محمد جواد جمالیزاده که با انتخاب استادانه طیف شاد صدا و ملودیها در هضم بیشتر ترانه ها کمک بسیار کرد.

نوازنده کیبورد و اجرای موسیقی زنده بر عهده هنرمند عزیز آقای جواد رضازاده بود که انصافا پنجه هنرمندش خوب از پس این مسئولیت بر آمد.دست مریزاد.

همه چیز عالی بود.نه فقط ترانه و موسیقی و نمایش ،بلکه طراحی دکور و رنگ بندی و نورپردازیها نیز بجا و حساب شده اتفاق افتاد که البته نباید در این بین از تلاشهای دیگر بر و بچه های گروه گذشت که روزهای متمادی درگیر این جشن بودند ، حامد ضیاءالدینی ، محمدرسول جعفری ، محدثه حسنزاده ، فاطمه گلستانی ، مهدی رحمانی ، محسن رحمانی ، وحید سهرابی و سایر عزیزانی که شاید حضورشان به چشم نمی آمد ولی ثمره تلاششان چشمگیر بود.

در انتهای مراسم طبق سنت هر سال گروه ، مراسم آتشبازی و نورافشانی در صحن تالار همراه با موسیقی برگزار شد که در آن به تعداد کودکان عزیز پیش دبستانی ، صد و پنجاه بار آسمان را نور باران کردند.

در پایان لازم میدانیم که یکبار دیگر تشکر کنیم از همه افرادی که برای زدودن غصه از دل و جان کودکان و دوستانمان بی شائبه تلاش کردند و قدردانی ویژه داشته باشیم از سارا و سهیل عزیز. دست همگیتان درد نکند. / به قلم حامد ضیاالدینی

توجه : ثبت نام برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در این مدرسه از هم اکنون آغاز گردیده است

    17 02  04 05 06  08 09 12

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود