• تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1397 - 17:26
  • کد خبر : 23176
  • چاپ خبر

کسانی در بحث اقتصاد پای کار بیایند که بتوانند اقتصاد کشور را نجات دهند/مردم نامحرم نیستند با مردم صادقانه گفتگو کنید/تحریم وقتی اثر می‌کند که سیاستمداران ترسو باشند

کسانی در بحث اقتصاد پای کار بیایند که بتوانند اقتصاد کشور را نجات دهند/مردم نامحرم نیستند با مردم صادقانه گفتگو کنید/تحریم وقتی اثر می‌کند که سیاستمداران ترسو باشند به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: در هفته های گذشته ازضرب المثل های قرانی گفتیم

کسانی در بحث اقتصاد پای کار بیایند که بتوانند اقتصاد کشور را نجات دهند/مردم نامحرم نیستند با مردم صادقانه گفتگو کنید/تحریم وقتی اثر می‌کند که سیاستمداران ترسو باشند

به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت:

در هفته های گذشته ازضرب المثل های قرانی گفتیم ؛ این هفته با اشاره به ضرب المثل حضرت مریم در سوره تحریم اشاره خواهیم کرد علت آن هفته عفاف و حجاب است تمامی پیشرفت ها از ناحیه عفت و پاکدامنی است که نصیب افراد می شود.

خداوند در سوره تحریم می فرماید : خانمی(مریم) که از عفت و پاکدامنی اش حفاظت کرده است و پاکی و طهارت باعث شد که ما در وجودش دمیدیم و فرزندش را حضرت عیسی مسیح قرار دادیم .

تفاوت قرآن با تورات و انجیل در وصف خضرت مریم در این است که در تورات و‌انجیل از حضرت مریم بخاطر مادر حضرت عیسی بودن تعریف شده ولی در قرآن اولین امتیاز را به خود حضرت مریم نسبت داده که پاک و عفیف زندگی کرد وخودش را از گناه حفظ کرده است .

شعار عفت و حیا هم برای مرد و‌هم برای زن است.حجاب مربوط به ظاهر است و عفاف مربوط به باطن است هم مرد و‌هم زن باید آنرا رعایت کنند .

دشمن برای متلاشی کردن جامعه تلاش می کند آن جامعه عفاف و‌ حجاب خود را از دست دهد . چنانچه در الجزایر و اندلس در اسپانیا این اتفاق افتاد که حجاب آنها را آنها گرفتند و آنها را برده خود کردند و از بین بردند .

ترویج شراب خوری و وابستگی به مشروب چیزی که امروز در عروسی باب شده است .

با ترویج بی بند و باری ، عفت و پاکدامنی را از جامعه اندلس گرفتند و آنرا از بین بردند .
رضاخان تیشه به ریشه حجاب زد با کشف حجاب و برداشتن چادر

تلاش دشمن این است تا با از بین بردن حجاب و عفاف زنان جامعه ماست تا شیرمردانی که از شیر زنان پاک و عفیف مثل امروز که جلوی انها ایستاده اند وجود نداشته باشند!

انها می خواهند جمهوری اسلامی را شکست دهند که به فضل خدای متعال قادر نخواهند بود.

بعد از امیرالمومنین ۱۴۰۰ طول کشید تا اسلام قدم علم کرده است و اگر جمهوری اسلامی از بین برود داعش بر سرکار خواهد آمد و دیگر رضاخان و محمدرضا بر سرکار نخواهد آمد . دشمن دنبال نسل کشی اسلام و شیعه هستند.

رهبری فرمودند: هزینه تسلیم و سازش بیشتر از مقاومت است همین است که دشمن دلش برای ما نسوخته و دنبال نابودی این مردم و کشور است.

بیداری و هوشیاری باید بیشتر شود دشمن دنبال برداشتن چادر و حجاب و … است و آمار طلاق و بچه های طلاق ، بی‌پناه شدن خانم ها و … آمار و نتیجه بد حجابی است .

عده ای می گویند آزادی است و چه میشود ما امروزی شویم ؟
ایا کسی به بهانه آزادی دیوار خانه خودش را خراب کند ؟ با خراب کردن دیوار ، خانه را در معرض آسیب و دزد قرار می دهیم . حجاب همان دیوار است و حافظ ناموس است ، بی حجابی یعنی دسترسی آزاد است .

آثار حجاب رشد و پیشرفت است، اولین نکته ای که قران درباره حضرت مریم می فرماید پاکدامنی است که زمینه ساز شد حضرت عیسی از وجودش پا بگیرد و این برای ما درس است که برای داشتن فرزندانی سالم و پاک باید پاکدامن باشیم .

از دیگر ویژگی های حضرت مریم پاکدامنی ، ایمان به خدا و‌کلام خدا ، مطیع خدا بودن است .

ولادت حضرت معصومه علیه السلام و روز دختر را تبریک عرض میکنیم اینها نعمت هستند و قدر دختران خودتان را بدانید و بیشتر به ایشان محبت کنید.

در این هفته روز بهزیستی و تامین اجتماعی را داریم که از زحمات اینها تشکر میکنیم.

سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را داریم و شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت و‌جلوگیری از بر گشتن طاغوت به این مملکت است و باید قدرشان را بدانیم.

از روزی که جمهوری اسلامی پا گرفت آمریکایی ها کشور ما را تحریم کردند تا به امروز ، امام خمینی (ره) گفتند رشد ما در دل تحریم هاست که باعث شد رشد کنیم اکر کارتر کار درستی کرده باشد همین است که ما را تحریم کرد و ما توانستیم روی پا خودمان بایستیم .

آنها با کودتا و جنگ تحمیلی و انواع تهدید ها و فشارهای روحی و روانی را به کشور ما وارد کردند تا رسیدیم به امروز که دولت مستکبر امریکا،رییس جمهور فعلی آنچه که متصور است از این رییس جمهور امریکا الان دو گزینه پیش رو دارد ، اول جنگ نظامی که انها در اخر جنگ ۸ ساله تحمیلی مجبور شدند تا جمهوری اسلامی را قطعنامه بپذیرد که جنگ را تمام کند تا شکست های انها ادامه پیدا نکند و تا کنون اهداف آنها شکست خورده است.

امروز تروریست های داعش در سوریه و داعش و عراق به برکت حضور جمهوری اسلامی ازبین رفتند لبنان و فلسطین را نتوانستند ببلعند. آنها جرات نمی‌کنند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند از نظر قدرت موشکی که ما داریم.بنابراین جنگ نظامی متصور نیست.و انها دست به گزینه نظامی نخواهند زد زیر می دانند با گزینه نظامی شکست شان حتمی است.امدنشان همراه با خاک یکسان شدن تلاویو و اسراییل است.

گزینه دوم آنها جنگ اقتصادی است و از ۱۵ سال قبل در وزارت خزانه داری آمریکا جنگ اقتصادی با ایران برنامه ریزی شد زمانی که بخشی از مدیران و مسئولان ما خواب بودند.

تحریم وقتی اثر می‌کند که سیاستمداران هم ترسو باشند، دنبال رو همان راه باشند

دشمنانی که در داخلند آنها هم همراهی کنند و عده ای از مدیران بد برنامه ریزی کنند و سو مدیریت داشته باشند که باعث میشه تحریم ها اثر بگذارند.

 اگر مدیران ما انقلابی باشند و با گوش فرا دادن به حرفها و نظرات رهبری و ولی فقیه که متخصص است.و باور کنند که با تمام وجود کشور را بدون نظرات ولی که منطبق بر شرع و واقعیت جامعه هست بخواهند اداره کننده کشور را ازبین میبرند بدون در نظر گرفتن نظرات رهبری این کار عقیم است

چون رهبر جانشین امام زمان است یک متخصص و مسائل را کارشناسی میکند او حکیم است آنچه که صلاح مسلمانان در سراسر دنیا هست را برنامه ریزی میکند وباعث پیشرفت و پیروزی است.
همانطور که به پیغمبر و امیرالمومنین گوش ندادند و باعث شکست شدند

اگر مدیران ما به حرفهای ولی فقیه که از وحی میاد و منطبق بر دستورات امام زمان و دستورات الهی است عمل کنند یعنی مدیران ما انقلابی هستند .

به جوانان اعتماد کنند و آنها و باور کنند و به مردم میدان بدهند ،صادقانه بامردم گفتگو کنند

چند روز قبل اروپایی ها بعد از برجام بسته ای ارائه دادند برای مذاکره با ایران ولی مدیران ما هنوز نگفتند آنها چه بسته ای دادند.

دولتمردان ما می‌گویند مردم ما نامحرم نیستند اما هنوز جزییات بسته پیشنهادی اروپایی ها را اعلام نکردند!

باید باور کنند کشور را نبابد به برجام گره بزنند باید این گره به مردم زده بشود این مردم را با فکر خوب بیاورند در عرصه کار زار تا بتوانند یک بار دیگر شکست جانانه ای به اینها بدهندو باور کنند که اینها عهدشکن هستند.

در قصه برجام رهبری فرمودند مذاکرات چندده سال طول میکشد،مهم نیس عجله نکنید فرمودند: ذخایرغنی شده را یکباره از کشور نگذارید خارج بشود ،اقا گفتند تضمین بگیرید به حرفهای اینها نمیشود اعتماد کرد ،

عجله کردند و برجام را بیست دقیقه در مجلس تصویب کردند تمام شد رفت!

ذخایر کشور را بزودی از کشور خارج کردند،سانتریفیوژا رو جمع کردند ریختند وسط و شکستند و دانشمندان اشک می‌ریختند!

رهبری گفتند تضمین بگیرید گفتند وزیرامور خارجه آمریکا تضمین کرده است!!

امروز نیز رهبری فرمود به اینها(انگلیس و فرانسه ) اعتمادی نیست الجزایر و هندی ها و .. بدبخت کردند

آقای روحانی که اینقدر دنبال برجام هست گفت بسته اروپایی ها مایوس کننده است!

همینطور که امریکایی ها ازبرجام خارج شدند و اروپایی ها هم نیز تضمین لازم را نمیدهند ماهم از برجام خارج میشویم .به بعضی از مصوبات برجام اجالتا عمل میکنیم تا ببینیم اروپایی ها چه می کنند.

بجای برجام باید به نیروی داخل بچسبیم .

از نظرمعادن و صنعت و جوانان و‌کشاورزی و وسعت و کشور دامداری ممتازداریم، یک مدیریت انقلابی می تواند توی دهان دشمن بزند ولی از طرفی کسانی که مسئولین اقتصاد هستند خودشان می ایند ۶ ، ۷ هزار سکه بفروشید واختیار بازار را بدهد به دست عده ای خاص ، ارز کشور را در اختیار نامحرمان قرار دهید، بعد نتوانید جلویشان را بگیرید.

این چه مدیریتی است؟؟ یک یارانه به مردم می دهید هزار منت می گذارید، دهها برابر ارز کشور را در اختیار افراد و شرکتها گذاشتند که جنس ارزان وارد کنند ،حالا ببین !!!چه وارد کردند،قصه موبایل را ببینید،این چه مدیریتی است؟؟

وقتی رهبری می گوید به نیروی انقلابی رای بدهید نتیجه اش این است!!!!!! وضع امروز می شود.یک انقلابی متدین همچین کارهایی را نمیکند،ارز و منافع کشور را بدهی به دست عده ای خاص و بعدها دنبالشان بدوی .شما قدرت دارید کشوردست شماست،نظام دست شماست پدرشان را میتوانید دربیاورید این چه معنایی دارد بازار و طلا بیوفته دست عده ای خاص؟
چه اجباریست ک سکه رو بدهید دست آدمهایی که سکه ای یک میلیون بخرند آنها نیز همان سکه را سه میلیون بفروشد ؟

امروز دشمن دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی است اگر امروز حرف و انتقادی مطرح میشود به این معنا نبست ما رییس جمهور را دوست نداریم و در مقابلش صف کشیدیم .

ولی ما از رییس جمهور و وزارت خارجه و مسئولین اقتصادی توقع داریم .کسانی در بحث اقتصادی پای کار بیایند که بتوانند اقتصاد کشور را نجات بدهند.امریکا ۱۵ سال است اتاق جنگ در خزانه داری خودش قرار داده است و دولت ما نیز باید چنین کند و اتاق جنگ تشکیل دهد .

امروز بحران در سوخت و برق و اب و‌گاز داریم و باید همه از اسراف دوری کنیم ما ۸۰ میلیون جمعیت داریم اندازه کشور ۲۰۰ میلبونی برق مصرف می کنیم .

اکر هر نفر اندازه ۱۰ لیتر یا ۲۰ لیتر اب کمتر مصرف کنیم از این بحران عبور می کنیم . کشور در بحث برق و اب با سختی اداره میشود اب مثل قطره خون است. در هر خانه چقدر اب قطره قطره هدر میرود .

شهردار محترم جوابگو باشند چرا در ورودی شهر اب زیادی هدر می رود در این بحران اب ؟ چمن در این خشکسالی و بحران اب چه نیازی دارد ؟ در اوج خشکسالی هستیم بابد مراقبت کنند .

حفظ محیط زیست است از مسائلی است که باید رعایت شود. ظروف یکبار مصرف خود را در محیط زیست پخش نکنیم ، ظروف یکبار مصرف سرطانزاست و مشکلاتی به بار می آورد . منشا سرطان ها هستند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها