• تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 6:29
  • کد خبر : 2332
  • چاپ خبر

مراکز صنعتی و کارخانجات باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند

زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / جلسه هم اندیشی طرح بازدید نمایندگان مردم از مراکز صنعتی با حضور خنجری فرماندار زرند ،علی صادق زاده معاون فرماندار و مدیران کارخانجات کک وقطران ،ف/لاد ایرانیان،سنگ آهن جلال اباد ،کنسانتره و گندله سازی در محل دفتر فرماندار زرند برگزارشد. حبیب الله خنجری فرماندار زرند

زرند نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند / جلسه هم اندیشی طرح بازدید نمایندگان مردم از مراکز صنعتی با حضور خنجری فرماندار زرند ،علی صادق زاده معاون فرماندار و مدیران کارخانجات کک وقطران ،ف/لاد ایرانیان،سنگ آهن جلال اباد ،کنسانتره و گندله سازی در محل دفتر فرماندار زرند برگزارشد.
حبیب الله خنجری فرماندار زرند از برگزاری طرح بازدید نمایندگان مردم از مراکز صنعتی گفت و تصریح کرد: اگر کارخانجات می خواهند موفق باشند باید ارتباط خود را با شهروندان ومردم بیشتر کنند .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند این مراکز باید از تمام ظرفیتهای  خود برای جلوگیری از تبلیغات سوئی که در سطح شهر بر علیه آنها می شود استفاده نمایند .
مهدی برهان نژاد نیز با بیان اهداف و چگونگی اجرای این طرح گفت و افزود:از مهمترین دلایل اجرای این طرح شناساندن پتانسیلها و ظرفیتهای عظیم صنعت و معدن در زرند به شهروندان می باشد .
وی گفت : می خواهیم شهروندان را با حجم عظیم سرمایه گذاری که در سطح شهرستان در حال انجام می باشد و هر روز نیز بیشتر می شود آشنا کنیم .
در پایان مدیران مراکز صنعتی به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص اجرای این طرح پرداختند .

dsc-z723dsc-z72 4

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود