• تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 23:59
  • کد خبر : 24358
  • چاپ خبر

معلمان، با مهربانی به نسل آینده دانش بیاموزند

‍معلمان، با مهربانی به نسل آینده دانش بیاموزند مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین نمادین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه فرزانگان گفت: معلمان، با مهربانی به نسل آینده دانش بیاموزند. به گزارش زرندنیوز ، حسین کاظمی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس را

معلمان، با مهربانی به نسل آینده دانش بیاموزند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین نمادین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه فرزانگان گفت: معلمان، با مهربانی به نسل آینده دانش بیاموزند.

به گزارش زرندنیوز ، حسین کاظمی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس را ماه مهربانی، یادگیری، گشایش و اخلاق دانست و گفت: معلمان باید با مهربانی و سعه صدر به نسل آینده دانش بیاموزند و آنان را برای برعهده گرفتن مسئولیت ها آماده کنند.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم، افزود: تقارن این دو مناسبت مهم با بازگشایی مدارس، سرآغازی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، ولایتمداری و اخلاق مداری است که معلمان باید به آن توجه نمایند.

کاظمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای فرهنگی ودانش آموز، گفت: شهدا آموزگاران اجتماع هستند که به ما راه سعادت را می آموزند و ما امروز هر چه داریم به واسطه ایثار، فداکاری و جان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) است و مکتب این امام همام، مکتب و دانشگاهی انسان ساز است که باید از آن برای تربیت اسلامی نسل آینده بهره گرفت.

وی گفت: دانش آموزان باید اباعبدالله حسین(ع) که آموزگار شهامت و شهادت است را اسوه و الگوی زندگی اسلامی، قرار دهند.

حسین کاظمی خطاب به دانش آموزان افزود: بهترین قدردانی از شهدا، ادامه دادن راهشان است و این امر برای شما نوجوانان، دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی که سرنوشت مملکت در دستانتان خواهد بود، بسیار مهم است.

گفتنی است آیین نمادین نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت، در دبیرستان دخترانه فرزانگان با حضور رئیس اداره تکنولوژی و گروهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرتد ، جمعی از مسئولان اجرایی ،پیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت واولیاء دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها