• تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 0:05
  • کد خبر : 24361
  • چاپ خبر

 مدرسه، محل پرورش و تعالی نسل آینده است

‍ مدرسه، محل پرورش و تعالی نسل آینده است امام جمعه زرند در آیین نمادین نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در دبیرستان دخترانه فرزانگان گفت: مدرسه، محل پرورش و تعالی نسل آینده است. به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به مصادف بودن شروع مدارس با ماه محرم‌الحرام و ایام عزای سید و

 مدرسه، محل پرورش و تعالی نسل آینده است

امام جمعه زرند در آیین نمادین نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در دبیرستان دخترانه فرزانگان گفت: مدرسه، محل پرورش و تعالی نسل آینده است.

به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به مصادف بودن شروع مدارس با ماه محرم‌الحرام و ایام عزای سید و سالار شهیدان، گفت: محرم فلسفه آن صیانت از ارزشهای انسانی ، اعتقادی و دفاع مقدس دفاع از حریم انسانیت است .

وی افزود: پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی دین است و تمام اهداف مقدس آن جامعه دینداری است پس باید تربیت دینی دانش آموزان با استفاده از آموزه های دینی در اولویت کار معلمان ، مربیان و فرهنگیان قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه وظیفه تربیت دینی بر عهده نهاد خانواده و آموزش و پرورش است تصریح کرد: این دو نهاد باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه زرند عامل توسعه پایدار در هر کشور را توجه به سرمایه‌های انسانی بیان کرد و گفت: نقش آموزش و پرورش در تعالی و تربیت این سرمایه‌های عظیم نقش بی‌بدیل است و به فرموده مقام معظم رهبری مدرسه را باید کانون خلق دنیای آینده به شمار آوریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها