• تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 19:54
  • کد خبر : 24530
  • چاپ خبر

دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه می باشد

دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه می باشد به گزارش زرندنیوز ، بمناسبت هفته دامپزشکی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و علی حسن زاده بخشدار مرکزی از بخش های مختلف اداره دامپزشکی این شهرستان بازدید بعمل آمد.   حسن لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت : دامپزشکی خط مقدم حفظ

دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه می باشد

به گزارش زرندنیوز ، بمناسبت هفته دامپزشکی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و علی حسن زاده بخشدار مرکزی از بخش های مختلف اداره دامپزشکی این شهرستان بازدید بعمل آمد.
 
حسن لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت : دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه از طریق مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت بر تولید و توزیع فرآورده های خام دامی می باشد.
 
لطفعلی پور ضمن اشاره به حذف موارد آلوده به بیماری و فرآورده های غیر قابل مصرف از چرخه توزیع گفت : با انجام تست ها و آزمایشاتی که در آزمایشگاه اداره انجام می گردد بسیاری از موارد آلوده و دام های بیمار شناسایی و حذف می گردد.
 
وی افزود : دامپزشکی با همکاری و هماهنگی های بین بخشی که در شهرستان ایجاد نموده گام بزرگی در جهت بهداشت و سلامت جامعه برداشته است.
 
در ادامه حبیب الله خنجری ضمن تبریک هفته دامپزشکی به مسئولین، کارشناسان و کارکنان دامپزشکی خواستار تداوم اقدامات ارزشمند بهداشتی دامپزشکی شد و گفت : امروزه همه آحاد مردم و مسئولین به اهمیت فعالیت های انجام شده توسط دامپزشکی اذعان دارند و بایستی هماهنگی های بین بخشی و همکاری ها در جهت سیاست های موجود انجام گیرد.
 
خنجری همچنین در راستای تخصیص اعتبارات کافی در شهرستان به این مجموعه قول مساعد داد و گفت: مشکلاتی که در این مجموعه وجود دارد بایستی مرتفع گردد و فرمانداری شهرستان تمام تلاش خود را در زمینه اختصاص اعتبارات کافی به این ارگان را انجام می دهد.
 
وی در این ملاقات از بخش های مختلف اداره دامپزشکی بازدید و اهم فعالیت هایی که در هر بخش انجام می گیرد توسط پرسنل دامپزشکی تشریح گردید.
 

انتهای پیام/روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها