• تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 - 16:17
  • کد خبر : 26038
  • چاپ خبر

انهدام باند سارقان خودرو در کرمان

 انهدام باند سارقان خودرو در کرمان با سرقت ۳۰ دستگاه پراید و وانت فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سارقان خودروهای پراید و وانت در کرمان خبر داد و گفت: سارقان به سرقت ۳۰ مورد خودرو از جمله وانت و پراید اعتراف کردند. به گزارش خبرگزاری زرند نیوز، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر  از انهدام باند سارقان

 انهدام باند سارقان خودرو در کرمان با سرقت ۳۰ دستگاه پراید و وانت

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سارقان خودروهای پراید و وانت در کرمان خبر داد و گفت: سارقان به سرقت ۳۰ مورد خودرو از جمله وانت و پراید اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری زرند نیوز، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر  از انهدام باند سارقان خودروهای پراید و مزدا در کرمان خبر داد و اظهار داشت:  در پی وقوع چند فقره سرقت‌ مهم از جمله وانت در سطح شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی با رصد و تحقیق در خصوص مجرمان سابقه‌دار موفق شدند دو گروه سارق خودرو را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: این دو گروه از سارقان که به صورت جداگانه فعالیت داشتند طی دو مرحله توسط مأموران دستگیر شدند و تاکنون ۱۴ دستگاه خودروی سرقتی کشف شده است.

وی با بیان اینکه اعضای باند سارقان به سرقت ۳۰ مورد خودرو از جمله وانت و پراید اعتراف کردند خاطرنشان کرد: سهل‌انگاری و بی‌توجهی صاحبان خودرو در نگهداری و نداشتن امکانات حفاظتی از عوامل سرقت خودروها بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها