• تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 12:04
  • کد خبر : 26073
  • چاپ خبر

رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از مکتب تربیتی علوی و فاطمی است

رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از مکتب تربیتی علوی و فاطمی است حجت اسلام ابراهیمی درمراسم دهه فاطمیه در سقاخانه ابوالفضل (ع) با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت بنت رسول الله به همه ی شیعیان با تمسک به روایات اظهار داشت: رسول خدا می فرماید: روز قیامت قومی هستند روی

رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از مکتب تربیتی علوی و فاطمی است

حجت اسلام ابراهیمی درمراسم دهه فاطمیه در سقاخانه ابوالفضل (ع) با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت بنت رسول الله به همه ی شیعیان با تمسک به روایات اظهار داشت: رسول خدا می فرماید: روز قیامت قومی هستند روی منبرهای از نور صورت و لباسهایشان از نور در سمت راست عرش و آسمان می درخشند عمر،ابوبکر،عبد الله بن عوف سوال کردند یارسول الله چه اشخاصی هستند رسول خدا جواب نداد و سکوت کرد تا امام علی (ع) سوال کرد چه اشخاصی هستند؟ رسول خدا فرمود: کسانی که محبت و عشق می ورزند به روح الله بدون اینکه نسبتی داشته باشند و تو یا علی امام و پیشوای و آنها شیعه تو هستند.
وی ادامه داد: به شواهد تاریخ از زمان پیامبر اسلام تا به امروز مردمی شیعه و پیرو امام علی (ع )که به شخصیت به نام روح الله عشق بورزند و دوست دارش باشند به وجود نیامده مگر مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی که با تمام وجود شیعه و دوست دار امام (ره) بودند.
ابراهیمی با اشاره به ایام الله دهه چهل سالگی انقلاب اسلامی عرضه داشت: در این چهل سال نهال انقلاب از برکت و رهبری امام (ره) ، رشادتهای شهدا و ایثارگران ، رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله) و بصیرت و ولایت مداری مردم به درختی استوار و تنومند پر ثمر تبدیل شده است.
وی ادامه داد: در این چهل سال هم رویش و هم ریزش در انقلاب داشته ایم در هر برگی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که ورق بزنیم کسانی که ناخالص و دنبال پست مقام و دنیا بودند از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند و در عوض جوانان متعهد با روحیه جهادی بر این قطار رو به پیشرفت سوار شده اند ، ایران اسلامی با انقلاب شکوهمند و ایستادگی و بصیرت مردم در سخن و عمل زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج الله) و برپایی عدل و عدالت جهانی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند با نگاهی به سیره ی علوی و فاطمی بیان کرد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی از برکت مکتب تربیتی علوی و فاطمی است .
امروزه کشورهای دنیا تشنه ی فرهنگ ناب اسلام شیعه ی علوی هستند تعدادی از کشورها که فقط اسم مسلمانی دارند در منطقه زیاد است ولی آن نکته ای که جمهوری اسلامی را شاخص کرده و کشورهای مثل عربستان، امارات و … ندارند اعتقاد و شیعه امام علی (ع) و اهلبیتش است جمهوری اسلامی هرچه از پیشرفت و عظمت در جهان اسلام دارد از برکت اعتقاد به اهلبیت و پیروی کردن از فرهنگ تربیتی علوی و فاطمی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها