• تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 15:09
  • کد خبر : 26080
  • چاپ خبر

اولین مدرسه کاغذی شهرستان زرند افتتاح شد

‍ در ششمین روز از دهه ی مبارک فجر : اولین مدرسه کاغذی شهرستان زرند افتتاح شد در ششمین روز از دهه ی مبار ک فجر اولین مدرسه کاغذی شهرستان زرند در روستای گوراب جمعه با حضور فرماندار، مسئولان محلی و اهالی روستا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری زرند

‍ در ششمین روز از دهه ی مبارک فجر :

اولین مدرسه کاغذی شهرستان زرند افتتاح شد

در ششمین روز از دهه ی مبار ک فجر اولین مدرسه کاغذی شهرستان زرند در روستای گوراب جمعه با حضور فرماندار، مسئولان محلی و اهالی روستا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری زرند نیوز، آموزش و پرورش شهرستان زرند همزمان با دهه ی مبارک فجر دبستان یک کلاسه ی روستای گوراب جمعه با حضور جمعی ازمسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این آموزشگاه گفت: در اواخر خرداد ۱۳۹۶ طرح جمع آوری کاغذ های باطله آموزشگاه ها  توانستیم مقداری از هزینه ساخت آموزشگاهی در روستای گوراب جمعه از توابع دهستان دشتخاک را کلید بزنیم .

وی به نقش خیران نیز در بنای این آموزشگاه اشاره کرد و تصریح کرد : جمعی از خیران با شرکت در این امر خیر برای خود باقیات و صالحات به جای گذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند افزود: دبستان ۱۲ بهمن روستای گوراب جمعه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و با افتتاح این آموزشگاه ۹ دانش آموز از فضای فیزیکی مناسب برای تحصیل بهره مند شدند.

ضمنا دانش آموزان این آموزشگاه تاکنون در کانکس به تحصیل مشغول بودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها