• تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 - 11:31
  • کد خبر : 26126
  • چاپ خبر

نهمین روز از دهه فجر و افتتاح ۴ طرح بهداشتی و درمانی در زرند

نهمین روز از دهه فجر و افتتاح ۴ طرح بهداشتی و درمانی در زرند همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال چهار طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. در مراسم بهره برداری از این طرح ها دکتر رشیدی

نهمین روز از دهه فجر و افتتاح ۴ طرح بهداشتی و درمانی در زرند

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال چهار طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم بهره برداری از این طرح ها دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار، جمعی از مسئولین اجرایی و بهداشتی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر های مختلف مردم حضور داشتند.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند با گرامیداشت ایام دهه فجر و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این طرح ها در قالب افتتاح مرکز غربالگری سرطان شناسی، با ۵۰۰متر مربع زیربنا و یک هزار متر مربع مساحت و هزینه ۴۳ میلیارد ریال، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دهستان سربنان با ۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۲ هزار متر مربع مساحت و ۱۵میلیارد ریال هزینه، افتتاح خانه بهاشت روستای عزیز آباد با ۱۶۰متر مربع زیربنا با ۴۰۰ متر مربع مساحت و هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، افتتاح خانه بهداشت دهستان دشتخاک با ۹۰ متر مربع زیربنا و ۳۷۵متر مربع مساحت با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله طرح هایی بود که در نهمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که با بهره برداری از این طرح ها بالغ بر ۲۶ هزار خانوار روستایی و شهری این شهرستان از مزایای آنها بهره مند شدند.

لازم بذکر است، خانه بهداشت روستای عزیز آباد با کمک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خانواده مرحوم حاج حسن اکبر زاده احداث شده است. و در حاشیه مراسم افتتاحیه از خانواده این خیِّر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: علی نجف پور

لینک کوتاه

برچسب ها